به گزارش اکوایران، سیدکاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز یکشنبه، 16 بهمن ماه، مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی درباره مصوبه مولد سازی سران قرا گفت: فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مولدسازی اموال مازاد دستگاه‌ها بسیار گهربار و متین است، مجلس در دوره‌های مختلف این موضوع را تصویب کرده تا دستگاه‌ها، ساختمان‌ها و املاک مازاد خود را به فروش برسانند و بیت‌المال حرام نشود و خرج مردم و کشور شود.

نماینده مردم صومعه سرا با بیان آن که متأسفانه سران قوا در روش اشتباه کردند، گفت: شورای سران قوا سخنگویی ندارد که برای مردم توضیح دهد تا دشمنان از فرمایش مقام معظم رهبری سوء استفاده نکنند، رهبری در خصوص فروش اموال مازاد با دقت و ظرافت خاصی مسائل را مطرح کردند.

دلخوش خطاب به قالیباف ادامه داد: درخواست می‌کنم این موضوع را در سران قوا مطرح کنید تا در جایی که نباید قانون‌گذاری شود، قانون‌گذاری نکنند و ثانیاً اطلاع‌رسانی صورت بگیرد.

قالیباف نیز در پاسخ به تذکر آیین نامه ای نماینده صومعه سرا گفت: اعضا در هیأت اجرایی مصاحبه کرده‌اند و توضیحاتی را در رسانه ها دادند، ولی نکاتی وجود دارد که درست است. این موضوع, کار دقیق و به جایی بوده اما امروز به دلیل اینکه وقت کم بود وارد بحث نشدم؛ فردا صبح در ابتدای جلسه خدمت دوستان هستم و توضیحات دقیقی را خواهم داد.