در این برنامه سفر در زمان خواهید دید: 

قیمت هر پهلوی با افزایش به ۹۸۰ ریال رسید

قیمت پیکان لوکس با رادیو اعلام شد

افتتاح کشتیرانی خلیج فارس آمریکا

«سفر در زمان» را پنجشنبه‌ها از اکوایران دنبال کنید.

 

اعلام قیمت انواع مدل پیکان

از بازار طلا شروع می کنیم، در دهه ۵۰ قیمت مسکوکات طلا سوم اسفند ۱۳۵۰ در بازار گران شد. قیمت طلای شمش در این سال در بازار آزاد با افزایش به ۵۹۰ ریال رسید. قیمت هر مثقال طلا در حال حاضر ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

  قیمت هر پهلوی با افزایش ۲۰ریالی به ۹۸۰ ریال رسید.

در همین هفته و در سال ۵۰ قیمت جدید خودور که فقط در آن زمان انواع مدل پیکان بود اعلام شد.

بر این اساس قیمت پیکان جوانان ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان ، پیکان لوکس با رادیو ۲۳ هزار و ۶۹۰ تومان ، پیکان کار ۲۰ هزار و ۲۹۰ تومان ، وانت پیکان ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان و پیکان تاکسی ۱۷۲۵۰ تومان اعلام شد.

 

 

خط کشتیرانی خلیج فارس امریکا افتتاح شد

مسیری که  توسط شرکت کشتیرانی ملی اریال راه اندازی شده بود. این اقدام در جهت تسهیل صادرات و واردات صورت گرفت. این خط کشتیرانی موفق به تنظیم یک سرویس منظم ماهانه به نام خط خلیج‌فارس، بنادر شرقی آمریکا و کانادا شده است.

عملیات اجرایی احداث خط ۱ متروی تهران از سال ۱۳۵۶ توسط شرکت فرانسوی آغاز شد اما پس از انقلاب شرکت های خارجی ایران را ترک کردند.

با این حال در فروردین ۶۴ هیئت وزیران اجرای طرح متروی تهران را تصویب وفعالیت‌های مترو مجددا در تهران آغاز شد تا اینکه در ششم اسفند ۱۳۷۰  رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت مترو درباره تامین ارز مورد نیاز مترو گفت: ارز متروی تهران با استخراج سنگ های گرانیت، مرم و صدور نفت کروه و آهن تامین می شد.