سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند.

نماد وسپهر -شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات- طی اطلاعیه‌ای از فروش 7.33 درصدی سهام بانک صادرات (وبصادر) خبر داده است. نماد وگستر نیز از رد دعوی مطروحه شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو علیه این شرکت خبر داد.

نماد خپویش نیز از راه اندازی خط تولید جدید خود خبر داده است و اعلام نموده که ظرف دو ماه آینده به ظرفیت عملی خود معادل 20 الی 30 هزار قطعه تولید سنسور ABS در ماه خواهد رسید.

همچنین زشریف -شرکت کشت و صنعت شریف آباد- در نظر دارد تا تعدادی از خودروها و ادوات صنعتی، کشاورزی و دامپروری و همچنین حدودا مقدار 50،000 کیلوگرم از ضایعات مخلوط خود را از طریق مزایده عمومی به هر یک از اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

نماد حگردش هم اعلام کرده است که تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از عرضه و تقاضا و روند مثبت بازار سرمایه بوده است.

اما نماد فولاد سهامداران خود را به مجمع فوق العاده دعوت کرده است این در حالی است که در هفته پیش این آگهی لغو شده بود.

شرکت تأمین سرمایه امین (امین) نیز مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ 28 آبان تا 27 دی ماه سال جاری اعلام کرده است. نماد پردیس نیز در اعلامیه پذیره نویسی خود زمان 28 آبان  تا 27 آذر ماه را برای شرکت در افزایش سرمایه ذکر کرده است.