به گزارش اکوایران، امروز نمادهای فزر و شتوکا با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف شدند و نمادهای غناب خبنیان نیز با توجه به ظن دستکاری حداکثر تا تاریخ 5 آذر ماه تعلیق شدند.

خصدرا از شرکت در مناقصه به منظور ارائه خدمات مهندسی، خرید، ساخت و نصب برای سکوی سرچاهی و ملحقات و سه پایه های فاز A11 پارس جنوبی خبر داد. اما نماد زمگسا از توافق در خصوص پرداخت مبلغ عوارض جرائم توسط شهرداری خبر داد.

تپکو هم پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری صندوق بیمه فعالیت های معدنی مبنی بر فراخوان ارائه تسهیلات خرید ماشین آلات تولید داخل، شفاف سازی در خصوص فراخوان خرید ماشین آلات معدنی را در سامانه کدال بارگذاری کرده است.

ثنور اعلام کرد پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر طولانی شدن صدور مجوز افزایش سرمایه، نامه‌ای منتشر کرده و توضیحات خود را ارائه کرده و اعلام کرد درخواست پیگیری موضوع از مدیریت اداره نظارت بر ناشران بازار پایه انجام شده است و اعلام نظر نهایی در خصوص درخواست افزایش سرمایه منوط به تکمیل بررسی صورتهای مالی است. نماد خفرمان نیز از تغییر در نرخ محصولات قرارداد خبر داد.

اما نماد وسپهر -شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات (سهامی عام)- در نظر دارد تعداد 650.000 سهم معادل 65 درصد سهام تحت تملک خود در شرکت خدمات نوین گردشگری سپهر جم را واگذار نماید.

گنگین از تسویه تسهیلات شرکت‌های وابسته و زیر مجموعه خود از محل واگذاری ملک فرهنگ 2 خبر داده است.

نمادهای فلات، ولیز و سکرد سهامداران خود را به مجمع عمومی دعوت کردند. همچنین نماد شبهرن از پرداخت سود نقدی از تاریخ 3 بهمن ماه سال جاری خبر داده است و نماد کسرا نیز تاریخ 23 آذر ماه را برای پرداخت سود مشخص کرده است.