بانک سرمایه به جهت عدم رعایت دستورالعمل های بورسی تعلیق شد. همچنین این نماد از فروش 20 درصدی سهم خود به نماد ومهان به مبلغ 2 هزار و 350 میلیارد تومان خبر داد.

نماد واحیا نیز درخواست تکمیل مشخصات سهامدارانی که تاکنون نسبت به تکمیل آن اقدام نکردند را در سامانه کدال قرار داد.

ختور اعلام کرد علی‌رغم نهایی نشدن افزایش نرخ‌ها، عمده دلیل افزایش سود عملیاتی این شرکت مربوط به تغییر در ترکیب و حجم فروش است.

تاصیکو نیز اعلام کرد گزارش طرح توجیهی افزایش سرمایه از 3 هزار و 100 100 میلیارد تومان به 5 هزار و 100 میلیارد تومان، توسط سازمان حسابرسی در حال رسیدگی است. نماد کساپا از افزایش نرخ فروش محصولات خود گفته است و شرکت میهن افشای اطلاعات بااهمیت (تغییر سهامدار عمده - گروه الف) منتهی به سال مالی 1401/12/29 را بر روی سامانه کدال قرار داد، همچنین اطلاعیه قطعیت معاملات سهام را در خصوص تغییر سهامدار عمده بارگذاری کرده است.

نماد ومهان از برنده شدن در مزایده 20 درصدی فروش سهم بانک سامان خبر داده است و اعلام کرد مبلغ پیشنهادی شرکت 2 هزار و 350 میلیارد تومان بوده است.

چفیبر دلایل تغییرات سود و زیان عملیاتی خود را افزایش 50 درصدی هزینه های پرسنلی در راستای افزایش حقوق و اتمام فروش چوب‌های داخلی و همچنین افزایش بهای تمام شده چوب های خارجی به علت افزایش نرخ خرید دانسته است.

وساپا از عدم دریافت پیشنهاد برای مزایده املاک خود گفته است.

تپسی خبر از ورود این شرکت به 5 شهر جدید: بهشر، نکا، زنجان، کاشان و سبزوار داده است. 

دسبحان دلیل تغییر بیش از 30 درصدی سود ( زیان) عملیاتی خود را عمدتا ناشی از تغییر در سیاست‌های فروش براساس کشش بازار و کاهش قابل توجه در تخفیفات فروش و ترکیب بهینه تولید و فروش است.

دلقما تغییرات عمده در صورت‌های مالی حسابرسی نشده را به دلیل افزایش در تعداد فروش محصولات  گروه محصولات شربت مایع، پودر و قطره به میزان 157% ، محصولات کپسول و قرص  ودراژه 44%، محصولات ویال 55% و همچنین افزایش نرخ محصولات دارو در سه ماه دوم 1401 دانسته است.

خبهمن از وثیقه کردن تعداد یک میلیارد و 609 میلیون برگ سهم خبر داده است و فجهان اعلام کرد کاهش سود عملیاتی نسبت به دوره قبل به میزان 31% به دلیل رکود در بازار جهانی شمش فولادی است.

شمواد نیز اعلام کرد رفع توقیف زمین‌های کارخانه واقع در مبارکه (4 فقره) با توجه به نامه بانک تحارت به اداره اجرای اسناد رسمی اصفهان صورت پذیرفته و در ارتباط با ضمانت بانک تجارت و بازداشتی مربوطه مشکلی وجود ندارد.

حکشتی علت افزایش 13 درصدی زیان عملیاتی نسبت به دوره قبل را افزایش مبلغ بدهی های پولی و ارزی سرفصل سایر هزینه ها در مقابل سرفصل سایر درآمد های پولی و ارزی اعلام کرده است.

پارس گفته است عملیات تعمیرات اساسی واحد استایرن منومر که قرار بوده در آذرماه سال جاری انجام شود، از مهرماه آغاز و هم اکنون پایان یافته اما به دلیل مشکلات واحد اتیل بنزن (تامین کننده خوراک واحد استایرن منومر) و همچنین قطع آب کولینگ این واحد از طرف تأمین کننده یوتیلیتی، راه اندازی واحدهای اتیل بنزن و استایرن منومر به مدت ۱۵ روز دیگر به تعویق افتاده است.

بایکا علت کاهش سود عملیاتی را افزایش بهای تمام شده به جهت افزایش نرخ  مواد اولیه و افزایش شدید هزینه‌های شرکت اعلام کرده است  همچنین کاهش 41% سفارشات و پیش پرداخت ها که مربوط به ترخیص سفارشات خارجی مواد اولیه مربوط به تولید کابل‌های فیبر نوری و  کاهش 34% موجودی مواد و کالا را از دیگر موارد اعلام کرده است.

نماد وآیند توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده را بر روی سامانه کدال قرار داد و نماد وآذر گفت متقاضی برای فروش 30 درصدی سهام مجتمع فولاد صائب تبریز وجود نداشته است. وآذر از محل فروش ملک تبریز، مبلغ 248 ریال به ازای هر سهم برای سال مالی منتهی به اسفند 1401 شناسایی کرده است.

دامین (داروسازی امین) نیز از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصدی در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات  خود گفت و این  شرکت لیست 43 قلم از محصولاتی را که افزایش قیمت داشتند را در سامانه کدال بارگذاری کرد.

ولشرق که ملزم به برگزاری کنفرانس خبری شده بود با عدم طرح سؤال در سامانه تدان همراه شد و  شرکت اعلام نموده که تا کنون تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی شرکت رخ نداده است.

حتوکا نیز دلیل افزلیش 134 درصدی سود عملیاتی را افزایش 35 درصدی نرخ کرایه توسط سازمان حمل و نقل و افزایش درآمد ناوگان و شعب شرکت دانسته است. نماد فالوم هم از انعقاد قرارداد با شرکت عراقی بابت فروش محصولات آلومینیومی در سامانه کدال رونمایی کرده است.

اما نماد تکشا علت کاهش سود عملیاتی در شش ماه نخست سال جاری را تغییرات مدیریتی اعلام کرده است و  افزایش نرخ خرید مواد اولیه  را نیز به عنوان عامل دیگر این موضوع به اطلاع سهامداران رسانده است.

 نماد جوین هم به دلیل تعمیرات دوره ای کارخانه اسیدسیتریک شرکت اعلام نموده که  به مدت 45 روز فعالیت این شرکت متوقف است.

اما نماد سکرد از سهامداران برای شرکت در مجمع عمومی خود دعوت کرد. نماد های سدشت و نماد احیا نیز زمان پرداخت سود نقدی خود را طی اطلاعیه ای اعلام نمودند.

همچمنین نماد کی بی سی از نتایج حاصل از فروش حق تقدم ها گفت و نماد بهپاک نیز افزایش سرمایه از محل سود انباشته را از مبلغ 309 میلیارد تومان به مبلغ 410 میلیارد تومان در دستور کار خود قرار داد.