به گزارش اکوایران، نماد دیران اعلام کرده است که در مناقصه تهیه و تأمین مکمل های یارانه ای مورد نیاز معاونت بهداشت برنده شده است و همچنین مناقصه مذکور کمتر از 5 درصد در سود شرکت و کمتر از 10 درصد بر درآمد فروش در سال 1401 تأثیرگذار خواهد بود.

چکاوه علت افزایش درآمد عملیاتی را ناشی از افزایش در حجم فروش دانسته است و شفن هم کاهش بیش از 30 درصدی در سود عملیاتی خود را ناشی از افزایش 62 درصدی قیمت خوارک گاز نسبت به مدت مشابه اعلام کرده است

نماد زکوثر  مزایده فروش 99/99 درصد سهام شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثر دنا (سهامی خاص) را در دستور کار دارد.

خبهمن نیز  اعلام کرده است که مبلغ فروش شرکت بهمن موتور در دوره 6 ماهه منتهی به 1401/6/31 معادل6768 میلیارد تومان تحقق یافته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته که معادل 2827 میلیاردتومان بوده است رشد 139 درصدی داشته است. باتوجه به محاسبات حسابرسی نشده، سود خالص شرکت نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت که به محض نهایی شدن، موضوع از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی می‌شود.

حپترو اعلام کرد در نظر دارد تعداد 8 دستگاه تانکر آمونیاک و پروپیلن 3 محور را مطابق مشخصات فنی فرم مناقصه از طریق مناقصه عمومی از تولید کنندگان معتبر و دارای استاندارد خریداری نماید.

وتجارت (بانک تجارت) علت رشد درآمد تسهیلات مرابحه را ناشی از رشد 125 درصدی در اعطای تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام کرده است.

غشاذر نیز  از تجدید مناقصه عمومی خرید اقلام تأسیسات برقی خبر داده و رتاپ از خرید ۴۰ هزار دستگاه کارتخوان سیار خبر داد است تا طرف فرونشده نیز که نماد تاپکیش است از فروش همین تعداد دستگاه خبر بدهد.

هیأت مدیره وتوصا تصمیم گیری برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی سرمایه گذاری های بلند مدت را در دستور کار خود دارد و نماد سغرب افزایش سود عملیاتی سه ماهه اول 1401 را نسبت به دوره مدت مشابه را به علت افزیش 73 درصدی در حجم فروش دانسته است. همچنین با توجه به فروش محصولات در بورس کالا شاهد افزایش 35 درصدی در نرخ فروش نیز بوده است.

 اما نماد وتوس اعلام کرده است هیچ فروشی در شش ماه نخست سال 1401 نداشته است. نماد گدنا با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) حداکثر تا تاریخ 30 آبان  متوقف شد و نماد سیمان اصفهان هم سهامداران خود را به مجمع عمومی دعوت کرد.

نمادهای فجهان و فتوسا نیز از پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه  از محل سود انباشته خبر دادند و نماد داراب نیز تعداد یک میلیارد و 905 میلیون و 564 هزار و 596 سهم هزار ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه می‌کند. مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ 28 آبان تا 23 آذر ماه 1401 است.