شرکت بهمن لیزینگ با نماد ولبهمن از انعقاد قرارداد فروش 60 دستگاه کشنده امپاور خبر داد، مبلغ قرارداد 353 میلیارد تومان می‌باشد.

شرکت آهن و فولاد ارفع برنده مزایده بسته سرمایه گذاری آهن بلوک کشکوئیه – فارغان شد. بر این اساس شرکت آهن و فولاد ارفع  ضمانت نامه بانکی به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان ارائه کرده است.

شرکت دوده صنعتی پارس اعلام کرد که برای اتصال و راه‌اندازی پروژه نوسازی راکتور هارد باید یکی از خطوط تولیدی از مدار خارج می‌شد که این اتصال صورت گرفته و پروژه در مرحله پیش راه اندازی و تولید آزمایشی با ظرفیت 60 درصد قرار گرفته است.

همچنین شرکت کی بی سی از فروش دو دستگاه آپارتمان واقع در خیابان بهشتی خبر داد.

بیمه میهن نیز از فروش ساختمان دارای سند شش دانگ خبر اطلاع رسانی کرد.

همچنین شرکت لیزینگ ایران از فروش دوازده واحد تجاری سارینا 2 کیش، هشت واحد آپارتمان میدان توحید و یک دستگاه آپارتمان شهرک غرب به مبلغ 189 میلیارد تومان خبر داد. خپویش نیز در خصوص آثار تغییر نرخ ارز شفاف سازی کرد.

بانک ایران زمین اعلام کرد شرکت آتیه نیک امین سبز (سهامی خاص) به نمایندگی از بانک ایران زمین در نظر دارد املاک خود را با شرایط نقدی از طریق مزایده عمومی به فروش رساند.

 شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز از خرید 5 درصد سهام شرکت بیوسان فارمد به مبلغ کل 128 میلیارد تومان خبر داد. گفتنی است شرکت بیوسان فارمد یک شرکت غیر بورسی است که در زمینه تولید محصولات بیولوژیک و پپتیدی ، واکسن و نیز فعالیت های دانش بنیان در صنعت دارو  فعالیت دارد. لازم به ذکر است نحوه تسویه بر اساس شرایط اعلامی در مزایده توسط گروه دارویی برکت 5 درصد سپرده شرکت در مزایده ، 20 درصد زمان انعقاد قرارداد و مابقی طی دو قسط به فاصله زمانی سه ماهه می باشد.

شرکت گروه دارویی برکت از نتایج فروش 530 میلیون سهم از کل سهام شرکت بیوسان فارمد خبر داد.

شرکت نیرو سرمایه از انعقاد قرارداد توسط شرکت توسعه برق شمال -افشان گستر (یکی ازشرکتهای گروه) با سازمان مهندسی عمران شهر تهران به مبلغ 30 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق درمنطقه زنجان و قزوین پیرو شایعات در خصوص عدم رفع تعهد ارزی شرکت صنایع روی زنجان اظهار داشت: پیگیری های لازم صورت پذیرفته و موارد از طریق دستگاه های ذی ربط در حال بررسی است ولی تا کنون پیگیری‌ها منتج به تغییر با اهمیتی نشده است.

نمادهای فولاد، کباده، هرمز و همراه افزایش سرمایه خود را در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رساندند. همچنین افزایش سرمایه نمادهای ورفاه و نیرو از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفت. اما نماد واتی پیشنهاد افزایش سرمایه خود را از محل سود انباشته و بموتو نیز از محل آورده نقدی سهامداران ،مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مطرح کردند.