به گزارش اکوایران، ناوشکن سهند نیروی دریایی ارتش در محدوده بندرعباس دچار سانحه شد.

براساس اعلام دفاع‌پرس، انتشار تصاویری از اسکله بندرعباس نشان می‌دهد، ناو سهند در اسکله پایگاه یکم نیروی دریایی در بندرعباس واژگون شده و براساس آخرین تصویر منتشر شده از این ناو، بخش‌هایی از سهند به زیر آب رفته است.

ناوشکن سهند که برای تعمیر به یکی از اسکله‌های مربوط به صنایع دریایی بندرعباس اعزام شده بود، دچار سانحه شد.

آخرین وضعیت مجروحان حادثه

براساس اعلام روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس، ناو سهند در حال تعمیر در اسکله به خاطر نفوذ آب به مخازن، تعادلش را از دست داده که خوشبختانه به علت محدودیت عمق ساحل، بازگشت ناو به حالت تعادل به سرعت درحال انجام است.

در این اطلاعیه آمده است؛ مجروحان سطحی این سانحه برای طی درمان به بیمارستان اعزام شدند.

سلمان ضربی، مدیرعامل ایزوایکو با تائید خبر بروز سانحه برای ناوشکن سهند نیروی دریایی ارتش در محدوده بندرعباس به ایسنا گفت: ناوچه ایرانی سهند از کلاس موج در اسکله پایگاه یکم نیروی دریایی در نزدیکی بندرعباس دچار حادثه شده و بخش‌هایی از آن زیر آب رفته است که تلاش برای ایجاد تعادل در ناوشکن در حال انجام است.

ضربی درباره جزئیات حادثه کشتی سهند اظهار کرد: احتمال بروز اشکال در مخزن توازن کشتی یا نفوذ آب از محل شفت ناوچه در هنگام تعمیر موجب بروز این حادثه شده است.

به گفته مدیرعامل ایزوایکو، این حادثه که در ۳۵ کیلومتری غرب بندرعباس در اسکله‌ی مجاور مجتمع ایزوایکو اتفاق افتاده است، با توجه به حجم تجهیزات پیشرفته مجتمع تعمیراتی مجاور و ابعاد ناوچه، امکان خارج سازی و تعمیرات آن میسر است.

ناو سهند درحال بازگشت به تعادل است

 

طبق اعلام روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس، ناو سهند در حال تعمیر در اسکله به خاطر نفوذ آب به مخازن، تعادلش را از دست داده که خوشبختانه به علت محدودیت عمق ساحل، بازگشت ناو به حالت تعادل به سرعت در حال انجام است.

مجروحان سطحی این سانحه برای طی درمان به بیمارستان اعزام شدند.