اظهارات تلویزیونی مسعود پزشکیان اصلاح‌طلبان را نگران کرد. در سمت دیگر در جمع اصولگراها نگرانی‌هایی در خصوص تعدد نامزد وجود دارد.

امروز خبرهای زیادی هم درباره ستاد‌های تبلیغاتی نامزدها و اعضای آنها منتشر شد که حضور گسترده مدیران شهرداری در ستاد زاکانی جلب توجه می‌کرد.

چند روز پیش بود که بانک مرکزی برای اصلاحی نرخ سود به بانک‌ها فرصتی چند روزه داد و گفته می‌شود که امروز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه روز پایانی این مهلت است و بانک‌ها باید نرخ‌های سود بالا را باطل کنند.

تنها چند روز بعد از اینکه فهرست کالاهای مشمول ارز ۲۸۵۰۰ تومنی با حذف برنج و روغن کمی کوچکتر شده بود، هیات وزیران با اصلاحیه مصوبه خود بار دیگه برنج و روغن را به فهرست کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی اضافه کرد.

سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل پرونده قضایی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور خبر داد.

رییس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی از حضور ۲۳۰ هزار نفر متقاضی در صف دریافت وام قرض الحسنه ازدواج خبر داد.

وزارت تجارت و بازرگانی انگلیس از صادرات ۱۴ میلیون پوند کالا از این کشور به ایران در سه ماهه نخست ۲۰۲۴ گزارش داده و در جدیدترین آمار خود ارزش تجارت کالایی این کشور با ایران در این مدت رو ۱۸ میلیون پوند اعلام کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهشی ۱۸ درصدی داشته.

ایرنا به نقل از بانک جهانی از رشد ۱۵ درصدی پوشش جنگلی ایران و افزایش مساحت جنگل‌های ایران در دو دهه منتهی به سال ۲۰۲۱ گزارش داد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اعلام اینکه بخش خصوصی مخالف تعطیلی دو روزه در هفته است، پیش‌بینی کرده که با توجه به رد شدن تعطیلی روزهای شنبه در مجمع تشخیص مصلحت نظام، احتمالا تعطیلی دو روزه در هفته نیز توسط شورای نگهبان تایید نشود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده واردات بنزین در قالب تهاتر و سوآپ انجام می‌شود و امسال هم منابعی برای آن درنظر گرفته شده.

رئیس کل گمرک گفته از ابتدای امسال  تا ۲۰ خردادماه ۱۲ هزار و ۷۰۴ دستگاه خودرو سواری نو وارد محوطه‌های گمرکی شده.

امروز خبرگزاری دولتی روسیه به نقل از یک مقام وزارت خارجه این کشور گزارش داده که توافق جدید بین مسکو و تهران در زمینه همکاری همه‌جانبه به دلیل مشکلاتی که شرکای ایرانی دارند، به طور موقت تعلیق شد. این در حالی است که سفیر ایران در مسکو این خبر را تکذیب کرده است.