به گزارش اکوایران، نماد گکیش، شرکت مجتمعهای توریستی و رفاهی آبادگران ایران از اقدام به فروش تعداد 19 میلیون و 731 هزار و 887 سهم از کل سهام بانک اقتصادنوین با نماد ونوین در بازار دوم بورس متعلق به این شرکت خبر داده است.

 نماد آبادا هم اعلام کرده است شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس که حائز شرایط بهره برداری و حداقل قیمت پیشنهادی بود به عنوان برنده مناقصه این شرکت اعلام می‌شود.

سصوفی از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده خبر داده و گفت است که با توجه به کم بودن پیشنهادها این مزایده به زمان دیگری موکل می‌گردد.

وسپهر نیز اعلام کرده است که پیرو آگهی عرضه منتشر شده در فرابورس ایران این شرکت در نظر دارد 125 میلیون و 606 هزار و 436 سهم معادل 73.88% از کل سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی (سهامی عام ) با نماد مفاخر را در تاریخ 12 شهریور 1401 با قیمت پایه هر سهم 52،000 ریال به صورت نقد واگذار نماید که به دلیل عدم وجود متقاضی نتیجه‌ای از این مزایده حاصل نشده است.

شپلی هم اعلام کرده که با  پیگیری‌های صورت گرفته تولید نخ پلی استر مشکی در برنامه تولید کارخانه قرار گرفت است و نماد شلرد خبر افزایش ظرفیت تولید برای سطوح بالاتر را به اطلاع سهامداران رسانده است.

وبهمن از ارسال صورت‌های مالی در سامانه کدال خبر داده و دلیل حسابرسی نشدن آنها را پایان یافتن توکن حسابرس جهت بارگزاری در سامانه کدال دانسته است.

خفولا گفته است که این شرکت روز شنبه مورخ 12 شهریور ماه 1401 درمناقصه دو مرحله ای فولاد سبزوار با موضوع تأمین نیروی انسانی کارخانه خود شرکت نموده و پس از بازگشایی پاکات و طی فرایند قانونی در صورتیکه نتیجه نهایی مشخص و ابلاغ گردد، موضوع سریعا به اطلاع سهامداران و ذینفعان محترم خواهد رساند.

چفیبر از شرکت در مزایده فروش نوبت دوم ساختمان سنگال (مرکزی 2) شرکت ایران ارقام خبر داده است.

شرکت ذوب آهن اصفهان برنده مزایده عمومی انجام عملیات استخراج و فروش ماده معدنی در معدن سنگ آهن حنار واقع در استان خراسان جنوبی شده است.

قشهد دلایل تغییرات بالای 35 درصدی در سود عملیاتی ناشی از افزایش 91 درصدی در نرخ فروش شکر  و کلوند و دکیمی از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات  خود خبر داده اند و  نماد بهپاک به همراه شپترو توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده به اطلاع عموم رسانده‌اند. 

گلدیرا قبل از ورود به بورس کنفرانس اطلاع رسانی برگزار کرده است و اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس را اطلاع رسانی نموده نماد زمگسا دیگر نمادی بود که از اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در سامانه کدال خبر داده است.