معرفی کرکره برقی

همانطور که گفته شد کرکره برقی امروزه مورد استفاده ورودی ها قرار می‌گیرد، دارای موتور‌ی است که توسط یک ریموت کنترلی تیغه ها را به سمت بالا و یا پایین حرکت می‌دهد. انرژی مورد نیاز موتور کرکره برقی، توسط نیروی الکتریسیته و یا انرژی خورشیدی تامین می‌ گردد. کرکره برقی، امروزه با استفاده از انواع تیغه همچون آلومینیوم و تیغه های شفاف یا شیشه ای پلی کربنات ساخته می‌شود بنابراین قابلیت رنگ پذیری نیز دارد و این دلیلی است که بر محبوبیت آن افزوده است. همچنین جالب است بدانید که می‌توانید تنظیمات کرکره برقی را به گونه‌ای قرار دهید که در زمان دلخواه باز و یا بسته شود. کرکره برقی بر اساس متراژ مترمربع محل نصب و جنس تیغه و نوع موتور محاسبه قیمت می گردد.

در همه‌ی کشورهای مدرن جهان از کرکره پارکینگ برای بالا بردن ایمنی بیشتر در ورودی ها استفاده می گردد همچنین در همه کارگاه ها، کارخانه ها و سوله ‌ها و حتی در تقسیم‌ بندی سالن ‌ها و در ورودی درب ‌ها، برای بالا بردن  امنیت و سرعت عبور و مرور ماشین ‌های سنگین و صنعتی از درب‌های کرکره ای پارکینگ می توان کمک گرفت. کرکره برقی آهن سازه در تنوع مختلفی تولید می گردد که با مراجعه به سایت و کارخانه این شرکت می توانید نمونه های این کرکره ها را مشاهده نمایید.

کرکره مغازه و فروشگاهی به دلیل مواد اولیه استفاده شده و مقاومت بالای آن در برابر ضربه، قیمت آن نسبت به کرکره های دیگر نسبتاً بالاتر است اما به نوبه خود دارای ویژگی های خاصی هستند. قیمت کرکره مغازه و فروشگاه و همچنین سایر کرکره ها بر اساس متراژ و قطعات استفاده شده تعیین می شود.

همانگونه که می‌دانیم چند دهه پیش مردم از کرکره های مدل غلتکی معمولی برای مغازه های خود استفاده می کردند. آن ها با تلاش زیاد کرکره مغازه خود را با دست جابجا کرده و به دلیل پیچیدگی حرکت آن، غیر ایمن بودن و همچنین شکل غیر جذاب و خطرناک کرکره تصمیم به تعویض آن گرفتند.

درست است که قیمت کرکره ساده با همه مواد و لوازم جانبی آن بسیار مناسب است ولی اگر کمی دقت کنیم می بینیم که ایراداتی در دراز مدت دارد که با صرف هزینه فقط می توان آن را رفع کرد پس قیمت زیاد مناسبی هم ندارد. با این حال کرکره برقی در مقایسه با قیمت کرکره معمولی مغازه دارای مزایای بسیاری از نظر ایمنی و صرفه جویی است.

معرفی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع نرده های آهنی سر دیوار ساختمان و باغ ویلا است که با میلگرد کششی تولید می شود. قیمت حفاظ شاخ گوزنی بصورت متری با توجه به ارتفاع آن محاسبه می شود که در بالای دیوار و درب و به عنوان نرده حفاظ امنیتی ساختمان ها و مراکز دولتی استفاده می گردد که در ارتفاع های مختلف و استاندارد 70 سانت ، 90 سانت ، یک متر و یک متر و بیست ساخته و تولید می شود. این نوع حفاظ های معروف به شاخ گوزنی بنابر تراکمی که تولید می شوند قیمت های مختلفی دارند که از نظر ظاهری و وزنی پر و سنگین هستند. سازندگان نرده حفاظ شاخ‌ گوزنی آنها را در رنگهای مختلفی همچون سفید، مشکی، قهوه ای و ... تولید می کنند که با توجه به سلیقه مشتری تنوع بالایی دارند. گروه تولیدی حفاظ شاخ‌ گوزنی آهن سازه تولید کننده عمده انواع حفاظ شاخ گوزنی می باشد که با ارائه نمایندگی در سراسر ایران فعالیت دارد.

حفاظ شاخ گوزنی آهن سازه

بهترین حفاظ دیوار چیست : در حال حاضر برای حفاظت روی دیوار حیاط ساختمان و باغ ویلا، نرده حفاظ هایی مانند حفاظ شاخ گوزنی با عنوان حفاظ ضد سرقت روی دیوا در بازار موجود می باشند که بیشتر به عنوان نرده حفاظ یا دزدگیر آهنی روی دیوار کاربرد دارند که این حفاظ با میلگرد گیوتین خورده تولید گردیده است.

حفاظ شاخ گوزنی را می توان به عنوان نرده حفاظ برای پنجره های مسکونی یا دفاتر اداری استفاده کرد. این حفاظ برای تمام دیوارها با عرضهای مختلف مناسب است. به همین دلیل، می توان از این حفاظ برای برقراری امنیت در بالکن و حیاط های کوچک آپارتمانی استفاده کرد. می توان در اطراف باغ های شخصی و ویلاها نیز حفاظ شاخ گوزنی نصب کرده و از مزایای این حفاظ بهره‌مند شد.

ما بر این اعتقاد هستیم که حفاظ شاخ گوزنی، بهترین حفاظ دیوار در حال حاضر می باشد. چرا؟

• چون حفاظ شاخ گوزنی شیک و زیبا است و زیبایی ظاهری ساختمان را حفظ می کند.

• شاخ گوزنی بسیار امن و ایمن است و به افراد اجازه عبور نمی دهد.

• حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع مناسبی دارد و برای دیوارهای ارتفاع کوتاه بسیار مناسب است.

• در تمام مکانها می توان از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کرد.

• حفاظ شاخ گوزنی به عنوان نرده هم کاربرد دارد.

• عرض زیاد حفاظ شاخ گوزنی می تواند بیشتری میزان عرض دیوار را پوشش دهد.

• احتمال سرقت از حفاظ شاخ گوزنی بسیار پایین است، زیرا جایی برای قراردادن دست و پا ندارد.

• حفاظ شاخه ای گوزنی در شرایط آب و هوایی مختلف این حفاظ با دوام می ماند.

• کیفیت و دوام حفاظ شاخ گوزنی بسیار بالا می باشد و تا سالها می توانید از این مدل نرده حفاظ استفاده کنید.

برای مشاهده نمونه عکس های حفاظ شاخ گوزنی و کرکره برقی به سایت آهن سازه مراجعه نمایید تا نمونه های این محصولات و بهترین قیمت کرکره برقی و حفاظ مدل شاخ گوزنی و دیگر مدل های حفاظ روی دیوار و چگونگی سفارش خرید توسط کارشناس مربوطه محاسبه شود.