یکی از این موارد استفاده از کرم های ضد آفتاب برای پوست های چرب و جوش دار است. اکثر افرادی که دارای پوستی چرب هستند، برای کنترل چربی و جلوگیری از جوش زدن پوست خود، به دنبال کرم ضد آفتاب مناسب می باشند.

در این گزارش با کارشناسان ما در موسسه تالگو فرانسه همراه باشید تا شما عزیزان را با بهترین کرم ضد آفتاب مناسب پوست های چرب و جوش دار بیشتر آشنا کنیم.

کرم ضد افتاب برای پوست چرب و جوش دار

بسیاری از افرادی که داری پوست چرب و جوش دار هستند به دلیل عوارضی که کرم های ضد آفتاب دارند از این نوع کرم ها استفاده نمی کنند. استفاده از کرم های ناسازگار با پوست چرب می تواند احساس سنگینی در صورت برای این افراد بدهد و به دلیل این که منافذ پوستی از طریق این کرم ها بسته می شود، لذا موجب بروز جوش و همچنین تشدید جوش و آکنه خواهد شد.

لذا مناسب ترین کرم ضد افتاب برای پوست چرب و جوش دار باید توسط این افراد مورد استفاده قرار گیرد تا از فواید آن بهره مند شوند. بهترین کرم ضد افتاب برای پوست چرب و جوش دار کرم های بدون روغن و غیر کومدوژنیک هستند.

ویژگی های کرم ضد افتاب برای پوست چرب و جوش دار

کسانی که دارای پوست چرب و مستعد جوش و آکنه هستند باید با ویژگی های بهترین کرم ضد افتاب برای پوست چرب و جوش دار آشنا شوند تا بتوانند مناسب ترین کرم ضدآفتاب را برای خود انتخاب کننند و با استفاده از آن از پوست خود در برابر اشعه های مضر آفتاب از جمله فرابنفش جلوگیری کنند.

توجه بافت مناسب در انتخاب کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بسیاری از کرم های ضد آفتاب برای پوست های چرب مناسب نمی باشند چرا که موجب ایجاد لایه ضخیم بر روی پوست می شوند و با بستن منافذ سبب ایجاد جوش و آکنه می گردند.  مناسب ترین کرم ضد افتاب برای پوست چرب و جوش دار باید از بافت سبک و بدون چربی باشد و بر پایه آب فرمولاسیون شود.

توجه به نوع کرم در انتخاب کرم ضد آفتاب برای پوست جوش دار

به طور کلی کرم های ضد آفتاب را بر اساس عملکرد خود در مراقبت از پوست می توان به دو نوع شیمیایی و فیزیکی دسته بندی کرد. در نوع فیزیکی اشعه آفتاب از روی پوست انعکاس داده می شود و در نتیجه قادر به نفوذ در پوست نخواهد بود.

در انواع شیمیایی، اشعه مضر خورشید توسط کرم جذب می شود و در نتیجه به داخل پوست نفوذ نخواهد کرد. کرم های نوع شیمیایی باید نیم ساعت پیش از در معرض قرار گرفتن آفتاب مورد استفاده باشد تا جذب پوست شود. نوع کرم نیز در صورت بستن منافذ می تواند عاملی در تشدید جوش و آکنه باشد.

توجه مواد تشکیل دهنده کرم در خرید کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب

از نکات مهمی که در حین خرید مناسب ترین کرم ضد افتاب برای پوست چرب و جوش دار باید مورد توجه باشد، توجه به درج واژه غیر کومدوژنیک است. این نوع از کرم ها در ترکیبات خود از موادی استفاده می کنند با ایجاد مانع فیزیکی سبب پیشگیری از نفوذ اشعه های آفتاب می شوند.

در بسیاری از کرم های ضد آفتاب، ترکیباتی از قبیل هوموسالات، اوکتی نوکسات، اکسی بنزون و آووبنزون وجود دارد که برای پوست های چرب و مستعد آکنه بسیار مضر هستند و می تواند سبب تحریک این نوع از پوست ها شود. در مناسب ترین کرم ضد افتاب برای پوست چرب و جوش دار به طور معمول از موادی استفاده می شود که موجب تحریک پوست نخواهد شد.

ضد-آفتاب

انواع کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب و جوشدار

SPF و پوست های چرب

اس پی اف یکی از اصطلاحات رایجی است که در مورد کرم های ضد آفتاب مورد استفاده قرار می گیرد و همیشه هم بر روی این کرم ها این عبارت با عددی در مقابل آن درج شده است. هر چه این عدد بیشتر باشد قدرت محافظت آن نیز در مقابل اشعه یو وی بی بیشتر خواهد بود لذا اس پی اف با عدد بالا برای استفاده روزانه برای پوست های چرب می تواند گزینه خوبی باشد.

کرم فاقد چربی مناسب برای پوست های مستعد آکنه

بسیاری از کرم های ضد آفتاب دارای مواد روغنی هستند، مواد روغنی به دلیل خاصیتی که دارند سبب مسدود شدن منافذ در پوست های چرب می شوند که موجب ایجاد جوش و آکنه خواهند شد. بر همین اساس از کرم هایی استفاده کنید که بدون چربی هستند.

کرم ضدآفتاب بدون عطر و مواد تحریک کننده

استفاده از عطرها و رایحه ها در ترکیبات کرم های ضد آفتاب امری رایج محسوب می شود، اما این نوع از کرم ها به هیچ عنوان برای پوست های حساس، چرب و مستعد آکنه مناسب نیستند به همین دلیل این افراد باید از کرم هایی استفاده کنند که فاقد عطر و رایحه هستند.

بهترین کرم ضد افتاب برای پوست چرب و جوش دار

امروزه تنوع کرم های ضد آفتاب بسیار زیاد است و شرکت هایی که در این زمینه فعال هستند به طور معمول به تولید کرم های ضد آفتاب برای انواع مختلفی از پوست ها هستند، انواع گوناگونی از این کرم ها نیز برای پوست چرب وجود دارد، که از مناسب ترین انواع کرم ضد افتاب برای پوست چرب و جوش دار می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

  • ضد آفتاب انواع پوست لوسل

  • کرم ضد آفتاب سین بایونیم مداکونیل

  • کرم ضد آفتاب سان سل پوست چرب لایسل

  • کرم ضد آفتاب ویشی مدل وِلوِتی

  • کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF50 بیوتی اسکین

  • کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF 50 هیدرودرم

  • ضد آفتاب فیوژن واتر Age Repair ایزدین

  • کرم ضد آفتاب فاقد چربی الارو

  • فلوئید ضد آفتاب کرم پودری +SPF 50 پوست های چرب بیزانس

  • کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو MQ

کرم ضد آفتاب

ویژگی های کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار

سخن پایانی

با توجه به توضیحاتی که در این گزارش در اختیار شما عزیزان قرار داده شد، متوجه می شودی که برای پوست های چرب و جوش دار چه نوع کرم ضد آفتابی مناسب می باشد که هم میزان چربی پوست را کنترل کرده و هم از جوش زدن صورت جلوگیری شود.

موسسات فراوانی نیز وجود دارند که با آموزش پاکسازی پوست، شما را با انواع پوست و نحوه مراقبت از هر یک با مواد گوناگون و همینطور در فصول مختلف آشنا می کنند. یکی از این موسسات، مجموعه تالگو پاریس می باشد.

آموزش پاکسازی تخصصی پوست در آموزشگاه تالگو پاریس با مدرک معتبر از تالگو فرانسه و سازمان فنی حرفه ای کشور به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر استفاده شخصی، کسب درآمدی از این راه داشته باشید. آموزشگاه تالگو علاوه بر دوره های آموزشی پاکسازی پوست، به مراجعه کنندگان خدمات پاکسازی پوست را ارئه می دهد و علاقمندان می توانند پس از استفاده از خدمات، از محصولات ما نیز تهیه نمایند.

دوره های آموزش مراقبت از پوست به روش تالگو فرانسه در نمایندگی رسمی تالگو پاریس، به صورت ویژه تحت عنوان دوره های آموزشی Skin Care برگزار می گردد.

موسسه تالگو فرانسه در تهران تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور و مدرسه عالی تالگو فرانسه می باشد. از آنجایی که مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور بین المللی و قابل ترجمه است و نیاز به اخذ این مدرک برای شروع کار صد درصد الزامی می باشد. لذا موسسه تالگو پاریس این امکان را برای کارآموزان فراهم نموده است.

بعد از گذراندن کل فلسفه تالگو در این مرکز تخصصی موفق به اخذ مدرک بین المللی پاکسازی پوست تالگو فرانسه و مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور می شوید. که در همه کشورهای مطرح دنیا مورد تایید و استفاده می باشد.

موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران تحت نظر مدرسه عالی تالگو پاریس می باشد و هر یک از خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه خواهد داد:

  • ارائه دهنده دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با دیپلم بین المللی تالگو فرانسه

  • ارائه خدمات زیبایی پوست (SKIN CARE)

  • فروش محصولات تالگو