در ایران نیز، محصولات بسیاری تولید شدند که مصرف آنها به طور خاص، برای مراقبت از دهان و دندان است. اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از بهترین تجهیزات و مواد برای تولید محصولات بهداشتی، برندهای جدیدی در بازار ایران و جهان تولید می‌شوند که مزایای بسیاری برای مصرف کننده و سلامت دندان‌های آنها دارند. یکی از این برندها، میسویک است که در ایران طرفداران بسیاری دارد و البته این محبوبیت خود را به واسطه کیفیت بالا و تاثیری که روی دندان‌ها و سلامت آنها می‌گذارد، به‌دست آورده است.

برند میسویک

میسویک یک برند مطرح سوئیسی است که محصولات بهداشتی خود را با بهترین کیفیت وارد بازار جهانی کرده است. تکنولوژی ساخت خمیردندان میسویک و تمام مواد مورد نیاز برای تولید محصولات این برند، مستقیما از سوئیس وارد ایران شده و در کارخانه‌های داخلی بسته بندی شده و وارد بازار می‌شوند. به همین خاطر، می‌توان آن را یک برند باکیفیت ایرانی نیز نامید.

برند میسویک کار خود را با این هدف آغاز کرد، که به مصرف کنندگان محصولات دهان و دندان این امکان را بدهد تا از دندان‌های خود نگهداری و مراقبت کنند و البته آنها را زیبا کنند تا بتوانند لبخندی جذاب داشته باشند. تمام خمیر دندان‌های این برند دارای خاصیت پاک کنندگی بسیار بالایی هستند و البته که به مینای دندان‌های شما آسیب نمی‌زنند. در واقع هنگام خرید خمیر دندان شما باید به دنبال محصولی بگردید که از سلامت دهان و دندان شما محافظت کند و در عین حال نیز، لبخندی زیبا را به شما هدیه دهند. میسویک می‌تواند انتخاب شما برای داشتن دندان‌های زیبا باشد.

اما خاصیت خمیر دندان‌های میسویک تنها به سفیدکنندگی ختم نمی‌شود و مزایای دیگری نیز برای دندان‌های شما دارد. خمیر دندان‌های میسویک، همچنین دارای خاصیت پاک کردن لک‌های زرد و خاصیت ضد حساسیت هستند و بدون صدمه زدن به دندان‌ها انواع آلودگی و میکروب را از سطح آن پاک می‌کنند. از آنجایی که محصولات میسویک برای تمام افراد در تمام سنین ساخته می‌شود، از این رو، می‌توانید آنها را تهیه کنید و برای مراقبت روزانه از دندان‌های خود استفاده کنید.

مزایای استفاده از خمیر دندان‌های میسویک

مزایای استفاده از خمیر دندان‌های میسویک

یکی از مهم‌ترین مزایایی که در محصولات میسویک خصوصا خمیر دندان‌هایی آن دیده می‌شود، بسته بندی‌های پمپی است که برای مصرف خانواده بسیار به صرفه است و علاوه بر این، استفاده از خمیر دندان تا آخرین قطره نیز ممکن است. خرید این محصول به دلیل حجم بیشتر و قابلیت استفاده راحت‌تر بسیار مقرون‌به‌صرفه است و به همین خاطر، از سمت مصرف کنندگان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مزیت مهمِ دیگر خمیر دندان‌های میسویک، استفاده از تکنولوژی Bio Repair (ترمیم به روش طبیعی) است که به شما کمک می‌کند تا دندان‌های حساس و آسیب دیده خود را هر چه سریع‌تر ترمیم کنید. به همین خاطر، افراد با حساس‌ترین دندان‌ها می‌توانند از خمیر دندان‌های میسویک استفاده و به ترمیم دندان‌های خود کمک کنند. به همین خاطر است که بسیاری از دندان‌پزشکان، خمیر دندان‌های میسویک را به افرادِ دارای دندان‌های حساس و آسیب‌دیده پیشنهاد می‌دهند. اما، مزایای خمیر دندان‌های میسویک به اینجا ختم نمی‌شود. دیگر مزایای خمیر دندان‌های پمپی میسویک عبارت است از:

  • محافظت از مینای دندان

  • پیشگیری از خونریزی و التهاب لثه‌ها

  • حفظ درخشندگی و جلوگیری از رنگ پریدگی دندان

  • خوشبو کردن دهان

  • جلوگیری از حساسیت دندان در برابر سرما و گرما

  • پیشگیری از پیشرفت پوسیدگی‌های سطح دندان

  • پاک کردن لک‌های زرد

محصولات میسویک را از کجا بخریم؟

محصولات آرایشی و بهداشتی، از آن دسته اقلامی هستند که باید در خرید آنها بسیار دقت کنید تا به جای محصول اصل، کالای تقلبی نخرید. یکی از راحت‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای خرید محصولات میسویک، مراجعه به وب‌سایت مرجع این برند است.

در حال حاضر، تنها وب‌سایت مرجع برای خرید محصولات میسویک، فروشگاه اینترنتی لوکس ایرانا است که تمام محصولات این برند را در ویترین آنلاین خود موجود دارد. با مراجعه به لوکس ایرانا، علاوه بر خرید مطمئن تمام محصولات برند میسویک، این امکان را دارید تا مزیت ارسال رایگان کالا، امکان بازگشت کالا و البته بهترین قیمت بهره ببرید. فراموش نکنید که کارشناسان لوکس ایرانا، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد محصولات این برند و کمک به شما در بهترین خرید هستند.