همان طور که می دانید در پایان هر دوره کاری که معمولا در شرکت ها و مراکز مختلف این دوره یک ماه است، کارکنان حقوق و دستمزد دریافت می کنند. بنابراین باید متناسب با ساعات کاری و مدت زمانی که در محل کار حضور دارند، دستمزد دریافت کنند. به همین منظور از دستگاه های حضور و غیاب مختلف از جمله دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی استفاده می شود.

یکی از بهترین ویژگی های دستگاه حضور غیاب اثر انگشت مجهز شدن به سیستم و فناوری بیومتریک است که صرفا ویژگی های مختص هر کارمند را می توان برای آن تعریف کرد. بدین صورت که هر کارمند پس از وارد شدن به محیط کار باید اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کند، تا ساعت ورود و خروج او در دستگاه ثبت و تایید شود.

یکی از ویژگی های مطلوب دیگر این دستگاه این است که می توان آن را با سایر نرم افزارهای دیگر در محل کار از جمله نرم افزار حقوق و دستمزد ادغام کرد. به این ترتیب تا حد قابل توجهی از خطاهای انسانی و اشتباه در این موارد کاهش می یابد. همچنین کارمندان زمان پرداخت حقوق و مزایا با مشکلی مواجه نمی شوند.

عملکرد دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چگونه است؟

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با استفاده از دو الگوریتم نمایی و تطبیق طراحی شده است. عملکرد آن بدین صورت است که ابتدا یک یا چندین انگشت هر کارمند روی دستگاه قرار داده می شود، سپس اطلاعات هر انگشت که همان خطوط هر انگشت آن در سیستم آن ثبت می شود. پس از آن هر بار که پرسنل زمان ورود خود اثر انگشت آن توسط الگوریتم تطبیق مورد تایید قرار گرفت، ورود او ثبت می شود.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، نقطه هایی که در آن اثر انگشت تقاطع دارند یا به پایان می رسند را شناسایی می کند. سپس از این نقاط یک نقشه ایجاد کرده و به صورت یک مختصات از آن برای تشخیص بیومتریک هر کارمند استفاده می کند. پس از آن اسکن تهیه شده از انگشت هر فرد را با اثر انگشتی که در پایگاه داده اش دارد، مقایسه می کند تا از مطابقت داشتن آن ها اطمینان حاصل کند.

خرید 3 دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی پر فروش در شرکت کسرا

شرکت کسرا با تکیه بر دانش و سابقه 23 ساله خود انواع دستگاه های حضور و غیاب را با بالاترین دقت طراحی و تولید می کند. این شرکت تمرکز خود را روی افزایش رضایت مشتریان قرار داده است. به همین منظور با تکیه بر جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا دستگاه های حضور و غیاب را طراحی و تولید می کند. در ادامه به معرفی سه مدل از دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی که میزان فروش و رضایت زیادی را به خود اختصاص داده، می پردازیم:

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل S710

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین عوامل افزایش بهره وری در شرکت ها و موسسات مختلف حضور به موقع و مرتب کارکنان در محل کار است. با خرید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل مکسا S 710 این مهم برای مدیران ارشد شرکت های مختلف فراهم می شود تا از طریق آن بتوانند ورود و خروج کارکنان و همکاران خود را بررسی کنند. این دستگاه با نام دیگر دستگاه حضور و غیاب ویردی Virdi AC2200 شناخته می شود و به دلیل عملکرد بسیار دقیق و مطلوبی که دارد، میزان رضایت بالایی را به خود اختصاص داده است.

این دستگاه هوشمند با مجهز شدن به سنسور اپتیکی دقیق و پردازنده دقیق خود می تواند اثر انگشت را سریعا شناسایی کند. یکی از بهترین ویژگی های دیگر این دستگاه قابلیت شناسایی کارت بدون تماس است. بدین صورت که اگر کارمندان نتوانند اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کنند، از این قابلیت استفاده کنند. این دستگاه ضد آب و ضد گرد و غبار یکی از بهترین گزینه های خرید برای ثبت تردد پرسنل محسوب می شود.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل S780

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل S780

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل S780 یا دستگاه حضور و غیاب ویردی UBIO-X IRIS به دلیل مجهز شدن به قابلیت ها و عملکرد سه گانه تشخیص اثر انگشت، تشخیص عنبیه چشم و تشخیص کارت جزء پیشرفته ترین دستگاه های شرکت کسرا شناخته می شود. عملکرد سه گانه این دستگاه سبب شده که موسسات و شرکت های مختلف با توجه به محل جغرافیایی خود و شرایط مختلف برای پرسنل بتواند از عملکردهای مختلف آن استفاده کند.

این دستگاه به لطف داشتن پردازنده قدرتمند خود، قابلیت و سرعت شناسایی ۴۰.۰۰۰ عنبیه چشم در کم تر از ۱ ثانیه را دارد. بدین صورت که می تواند از فاصله 65 سانتی متری با قدرت شناسایی خود عنبیه چشم هر کارمند را تشخیص داده و حضور او را تایید کند. علاوه بر این، قابلیت سیستم کارت زنی آن نیز دارای یک حسگر قدرتمند است که امکان خطا و تقلب برای ثبت اثر انگشت کارمندان را غیر ممکن می سازد.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل E340

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل E340

یکی از بهترین دستگاه های پیشرفته برای حضور و غیاب و ثبت تردد کارکنان، دستگاه انگشتی E340 است. این دستگاه با مجهز شدن به جدیدترین فناوری ها در زمینه بیومتریک؛ سرعت، دقت و امنیت بسیار بالایی دارد و همین ویژگی باعث ارائه بهترین عملکرد از این دستگاه شده است. با خرید دستگاه حضور و غیاب اثر انشگتی مدل E340 می توانید از قابلیت های دیگر آن یعنی قابلیت شناسایی چهره، اثر انگشت و کارت نیز استفاده کنید.

این دستگاه با طراحی ارگونومی خود جزء بهترین دستگاه ها برای استفاده در مراکزی که به زیبایی و دقت عمل اهمیت می دهند، محسوب می شود. دستگاه به یک باتری داخلی مجهز شده و قابلیت کار کردن به صورت 4 ساعت متوالی و با سرعت شناسایی بالا را دارد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع دستگاه های حضور و غیاب کسرا به وب سایت شرکت کسرا به آدرس kasraco مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 02141452000 داخلی 3 یا 09196769974 تماس حاصل فرمایید.