فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک انتخاب نهایی شما برای خرید قطعات باکیفیت، قابل اعتماد انواع خودروهای چینی از جمله خودروی لیفان ایکس 60 می باشد. ما به عنوان یکی از تامین کنندگان قطعات یدکی لیفان X60 متعهد هستیم که بهترین محصولات و خدمات را با قیمت های رقابتی به مشتریان خود ارائه دهیم.

لیفان X60 یک ماشین شاسی بلند سایز متوسط ​​است که تعادل کاملی از سبک و عملکرد را ارائه می دهد. لیفان ایکس ۶۰ مجهز به موتور 1.8 لیتری، تجربه رانندگی روانی را در اختیار شما قرار می دهد. لیفان ایکس 60 همچنین دارای فضای داخلی جاداری است که به راحتی حداکثر پنج سرنشین را در خود جای می دهد و همچنین فضای بار بزرگی برای سایر وسایل شما دارد. خرید لوازم یدکی لیفان x60  که کیفیت مناسب داشته باشند، یکی از اولویت‌های سلامت خودروی شماست.

معرفی فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک

در اعتماد یدک، ما درک می کنیم که چقدر برای شما سلامتی و ایمن بودن خودرویتان مهم است، به همین دلیل است که طیف گسترده ای از لوازم یدکی لیفان با کیفیت بالا را برای خودروی لیفان ایکس 60 شما ارائه می دهیم. از جمله اجزای موتور، سیستم تعلیق، سیستم ترمز، سیستم انتقال قدرت، سیستم الکتریکی و موارد دیگر. لوازم یدکی ما مستقیماً از بهترین سازندگان قطعات یدکی لیفان X60 تهیه می شوند و تضمین می کنیم که قطعات ارائه شده  در اعتماد یدک، یا OEM هستند یا کیفیتی برابر به قطعات OEM ارائه می‌دهند. 

لوگو-اعتماد-یدک

چرا باید  لوازم یدکی لیفان X60 را از اعتماد یدک بخریم؟

وب سایت اعتماد یدک بستری آسان و کاربرپسند را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند قطعات یدکی لیفان X60 را بررسی، مقایسه و خریداری کنند. ما یک مجموعه کامل از قطعات یدکی را ارائه می‌کنیم که به شما امکان می دهد به راحتی آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک همچنین اطلاعات دقیقی در مورد هر قطعه، از جمله مشخصات و عکس قطعه، اطلاعات محصول و کد فنی را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و قطعه‌ای مطمئن بصورت آنلاین و ۲۴ ساعته در هفت روز هفته خریداری کنید.

اعتماد یدک به عنوان نمایندگی لیفان ایکس ۶۰ طیف وسیعی از گزینه های پرداخت و حمل و نقل را متناسب با نیازهای مشتریان ارائه می دهد. ما درک می کنیم که زمان شما ارزشمند است، به همین دلیل است که گزینه های حمل و نقل سریع و قابل اعتمادی را ارائه می دهیم تا قطعات یدکی را در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. امکان ارسال قطعات یدکی بصورت اسنپ در تهران و بصورت چاپار، تیپاکس، بابری برای شهرستان‌ها فراهم است. ما همچنین قیمت رقابتی ارائه می دهیم، بنابراین می توانید قطعات مورد نیاز خود را با قیمتی متناسب با بودجه خود تهیه کنید. مشتریان تهرانی در صورت تمایل این امکان را دارند تا با مراجعه حضوری به فروشگاه اعتماد یدک، خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند.

لوازم یدکی لیفان ایکس ۶۰

تفاوت لوازم یدکی در مدل‌های مختلف لیفان ایکس ۶۰

تفاوت قطعات یدکی مدل های لیفان ایکس 60 به قطعات خاص مورد نظر و تفاوت بین مدل ها بستگی دارد. با این حال، در اینجا چند عامل کلی وجود دارد که ممکن است بر قطعات یدکی مدل های مختلف لیفان X60 تأثیر بگذارد:

  • اندازه موتور:

یکی از بزرگترین عواملی که می تواند در دسترس بودن و سازگاری قطعات یدکی برای مدل های مختلف لیفان ایکس ۶۰ تاثیر بگذارد، حجم موتور است. مدل هایی با سایز موتورهای مختلف ممکن است به قطعات مختلفی مانند فیلترهای هوا، شمع ها و تسمه های مختلف نیاز داشته باشند.

  • سطح تریم:

سطوح مختلف تریم لیفان ایکس ۶۰ ممکن است دارای ویژگی ها و گزینه های متفاوتی باشد که می تواند بر قطعات مورد نیاز برای تعمیر یا نگهداری تأثیر بگذارد. برای مثال، مدل‌های سطح بالاتر ممکن است سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی پیشرفته‌تری داشته باشند که ممکن است به قطعات جایگزین خاصی نیاز داشته باشند.

  • سال تولید:

لیفان ایکس ۶۰ از سال ۲۰۱۱ تولید شده است و سال های مختلف مدل ممکن است قطعات و مشخصات متفاوتی داشته باشند. هنگام خرید قطعات یدکی مهم است که سال مدل و ویژگی های خاص یک مدل خاص لیفان ایکس ۶۰ را بررسی کنید.

  • تفاوت های منطقه ای:

لیفان ایکس ۶۰ در بازارهای مختلف در سراسر جهان به فروش می رسد و ممکن است تفاوت های منطقه ای در مشخصات و قطعات موجود وجود داشته باشد. به عنوان مثال، برخی از مدل های فروخته شده در چین ممکن است ویژگی ها یا قطعات متفاوتی نسبت به مدل های فروخته شده در کشورهای دیگر داشته باشند.

هنگام خرید قطعات یدکی لیفان ایکس ۶۰ ، مهم است که اطمینان حاصل شود که قطعات با مدل و سال خاص خودرو سازگار هستند. برای اطمینان از استفاده صحیح از قطعات، اغلب ایده خوبی است که با یک مکانیک یا یک نمایندگی واجد شرایط مشورت کنید. علاوه بر این، تهیه قطعات از تامین کنندگان معتبر برای اطمینان از کیفیت و قابلیت اطمینان ممکن است مفید باشد.

منظور از قطعات اصلی، شرکتی و یا اورجینال در لوازم یدکی خودروی لیفان X60 چیست؟

اصطلاحاتی در بازار لوازم یدکی خودرو در مورد نوع قطعه خودرو استفاده می شود که برای برخی از مشتریان تفاوت‌های آنها مبهم است. انواع لوازم یدکی موجود در بازار بصورت زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • لوازم یدکی OEM: کالای Original Equipment Manufacturer (OEM) کالا یا قطعه ای است که توسط تولیدکننده قطعات یدکی که لزوما خود شرکت خودروساز نیست، برای خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی تولید می‌شود.

  • لوازم یدکی اصلی یا شرکتی: کالای OEM اگر توسط شرکت خودرو ساز با برند خودرو بسته بندی شود، این کالا، قطعه‌ی اصلی یا شرکتی نامیده می‌شود.

  • لوازم یدکی اورجینال: کالای OEM اگر با بسته‌بندی بدون برند خودرو یا بسته‌بندی دیگری وارد بازار شود، این کالا اورجینال یا اصلی است. لازم بذکر است که بخش اعظمی از لوازم یدکی اصلی بصورت عمده و روی جعبه‌های کارتنی بدون هیچگونه برند و نوشته‌ای وارد کشور می‌شوند.

  • لوازم یدکی افترمارکت یا وارداتی: قطعاتی است که توسط شرکت های تولید کننده دیگری ساخته می شود و در نتیجه دارای کیفیت های متفاوت و بسته بندی های متفاوتی از کالاهای OEM است. لوازم یدکی افترمارکت می‌توانند دارای برند یا بدون برند باشند. پس انواع مختلفی از لوازم یدکی افترمارکت برای خودروهای داخلی و خارجی و چینی در بازار وجود دارد و هر فروشنده تامین کننده متفاوتی دارد.

باید توجه داشت که تشخیص اصلی بودن یا تقلبی بودن اغلب لوازم یدکی خودرو در بازار ایران، کاری بسیار مشکل است و متاسفانه قطعات تقلبی بسیاری در بازار موجود است. تنها روش برای اطمینان از اینکه قطعه‌ای که خریداری می‌کنید کیفیت مطلوب را دارد، اطمینان به فروشگاه لوازم یدکی و خرید لوازم یدکی از فروشندگان و نمایندگی‌های معتبر است. پس باید نسبت به اینکه لوازم یدکی را از فروشندگان معتبر خریداری می‌کنید، اطمینان داشته باشید. اعتماد یدک یکی از وارد کنندگان خوشنام لوازم یدکی انواع خودروهای چینی نظیر لیفان، ام وی ام، گریت وال، جیلی، راین و لوازم یدکی جک است. اعتماد یدک تلاش دارد با ارتباط دائمی با مشتریان و تعمیرکاران، لوازم یدکی اصلی چین با بهترین کیفیت را به مشتریانش عرضه کند. سرمایه‌ی ما اعتماد شماست.

سخن آخر

در اعتماد یدک با ارائه خدمات و پشتیبانی در ساعات کاری به مشتریان، این امکان را فراهم میکنیم که شما با اطمینان و خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید. اگر در مورد قطعات ما سوال یا ابهامی دارید، تیم کارشناسان متخصص اعتماد یدک همیشه برای کمک به شما آماده هستند. ما همچنین یک خط مشی بازگشت بدون دردسر ارائه می دهیم، بنابراین می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید و بدانید که رضایت شما اولویت اصلی ما است.

در پایان، اگر به دنبال قطعات باکیفیت و قابل اعتماد و با قیمت مناسب برای ماشین لیفان X60 خود هستید، به سایت اعتماد یدک به ادرس etemadyadak مراجعه کنید. همین امروز از وب سایت ما دیدن کنید سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین شما سفارش خود را تحویل بگیرید. برای خرید حضوری از اعتماد یدک می‌توانید به آدرس ما واقع در تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، پلاک ۴۰، طبقه همکف - کد پستی ۱۱۴۶۹۳۷۱۶۱ مراجعه بفرمایید. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی با شماره تماس 02191007023 تماس بگیرید.