رپرتاژ آگهی: خبر خوب برای این افراد این است، میسویک یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع خمیر دندان، اولین خمیر دندان تخصصی لمینت و کامپوزیت را در ایران تولید کرده است که بهترین نمونه از خمیر دندان تولید شده برای دندان‌های روکش شده است.

خمیر دندان لمینت و کامپوزیت میسویک چه ویژگی‌هایی دارد؟

اولین و مهم‌ترین ویژگی این خمیر دندان، تخصصی بودن آن است. با توجه به اینکه لمینت و کامپوزیت استحکام و مقاومت دندان‌های طبیعی را ندارند، بنابراین باید برای تمیز کردن دندان‌های دارای این روکش‌ها، از خمیر دندانی استفاده کرد که از مقاومت دندان‌ها نمی‌کاهد و درخشندگی روی لمینت و کامپوزیت را از بین نمی‌برد. خمیر دندان مخصوص لمینت و کامپوزیت میسویک، یک انتخاب عالی و فوق‌العاده برای دندان‌های ترمیم شده است و با توجه به ملایم بودن آن، می‌توانید از آن بدون نگرانی استفاده کنید. این مدل خمیر دندان برای افراد با دندان‌های حساس نیز بسیار عالی است و حتی از تشدید حساسیت در دندان‌های دارای کامپوزیت و لمینت نیز جلوگیری خواهد کرد. استفاده از خمیر دندان میسویک حتی باعث تقویت مینای دندان می‌شود و از دندان‌های در برابر هر گونه آسیبی محافظت خواهد کرد.

خمیر دندان لمینت و کامپوزیت میسویک مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصول فاقد رنگ دانه و اسکراب است.

  • این محصول مناسب دندان‌هایی است که در برابر رنگ و سایش حساس می‌باشند.

  • مزیت دیگر این محصول تخصصی بودن آن است و اینکه افراد باید از خمیر دندان مناسب با دندان‌های خود استفاده کنند.

  • این محصول فاقد مواد ساینده است.

  • این محصول به‌خوبی و سرعت بالا با همه عوامل مضر دندان همچون میکروب‌ها، باکتری‌های مضر دهان و پوسیدگی مبارزه می‌کند.

  • باعث افزایش طول عمر لمینت و کامپوزیت در دندان‌ها می‌شود.

  • از دندان‌ها در برابر فرسایش ناشی از غذاها و نوشیدنی‌های اسیدی محافظت می‌کند.

تمام این مزایا باعث شده‌اند تا خمیر دندان میسویک به بهترین خمیر دندان برای لمینت و کامپوزیت تبدیل شود که دارای کارایی خوبی است و گزینه‌ای عالی برای افراد دارای روکش دندان به‌شمار آید.