باز هم رشد شارپی شیبا کوین را خواهیم دید؟

میم کوین‌ها از مد شدن یک شوخی مجازی آغاز می‌شود و فاقد پشتوانه فنی برای عرضه هستند

میم کوین بیشتر جنبه سرگرمی دارد و یک ایده طنز است که به یک رمز ارز تبدیل می‌شود و اگر در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد، می‌توان از آن به درآمد رسید صعود و نزول آن ها هم فقط و فقط به توجه بازار وابسته است.

به برهه ‌هایی از زمان که در آن بیت کوین کمتر مورد توجه است و در مقابل سایر کوین ‌ها در کانون توجه قرار می‌گیرند آلت سیزن گفته می‌شود، آلت سیزن امسال همراه بود با پرش قیمتی شدید، کوین‌هایی با نماد سگ که قطعا دوج و شیبا پرچمدار آن می‌باشد.

کوین شیب، رمز ارزی است مبتنی بر اتریوم، این ارز در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ به وجود آمده و از ابتدا تا نقطه اوج خود موفق به ثبت بازدهی ۱ میلیون درصدی شده است و سودی باور نکردنی به هولدر اول خود یعنی ویتالیک بوترین اهدا کرده

۲۳ اردیبهشت در بحبوحه کرونا در هند، یک موسسه تصمیم گرفت تا با استفاده از رمز ارزها کمک‌های مردمی در سراسر جهان را جذب خود کند تا به سیستم بهداشت و درمان کشورش کمک کند

شخص ویتالیک بوترین که ۵۰.۵ درصد از کل توکن‌های شیبا متعلق به اوست، در همان روز حدود ۵ درصد از کل توکن‌ها که حدودا معادل ۱ میلیارد دلار بود را به این موسسه داد.

این اقدام اگرچه ریشه‌ای خیر خواهانه داشت اما باعث ترس معامله گران شد تا شیبا کوین افتی ۳۵ درصدی را تجربه کند.

۴ روز بعد یعنی در ۲۷ ام اردیبهشت شخص خیر ۹۰ درصد از توکن‌های خود را سوزاند و اعلام کرده که قصد دارد باقی مانده آن را در بلند مدت صرف امور خیریه کند.

شیبا کوین در روزهای اخیر مانند سایر رمز ارزها دچار افت شده و اکنون در جیگاه ۳۱ ام رمز ارزها از لحاظ مارکت کپ قرار دارد و مشخص نیست که آیا باز هم رشد شارپی این کوین را خواهیم دید یا نه.