وزارت امور خارجه دانمارک اعلام کرد که سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل درگیری‌های غرب آسیا، بازگشایی کرده است.

به گزارش اکوایران به نقل از شرق، وزارت امور خارجه دانمارک اعلام کرد که سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل درگیری‌های غرب آسیا، بازگشایی کرده است.

وزارت خارجه دانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بهبود اوضاع امنیتی در ایران، سفارت در تهران در حال بازگشایی است. سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن در محل سفارت مشغول به کار بوده است.