وزیر نفت: بر مبنای تفاهمهای تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه میدهیم.
به گزارش اکوایران، وزیر نفت در سفر به هند: ایران برای مدت ۶۰ روز از تحریمها معاف شده است و بر اساس بعضی از تفاهمهایی که با طرف آمریکایی درباره تحریمها داشتهایم، مسیر خود را ادامه میدهیم.
اکنون برای همه روابط خود با هند، بهویژه در حوزههای اقتصادی این کشور، آماده هستیم.