وزیر خارجهٔ آمریکا: اسرائیلیها با تفاهم ما با ایران مخالف نیستند.
به گزارش اکوایران، وزیر خارجهٔ آمریکا: اسرائیلیها با تفاهم ما با ایران مخالف نیستند.
خبرنگار:آیا شما هم مثل برخی از بخشهای نهادهای اطلاعاتی آمریکا معتقدید که اسرائیل به دنبال تضعیف یادداشت تفاهم فعلی است؟
روبیو:من نمیدانم از کدام ارزیابی اطلاعاتی صحبت میکنید؟
خبرنگار:این موضوع گزارش شده. آیا واقعیت دارد؟
روبیو: نه، من اصلاً نمیدانم این حرفها را از کجا میآورید. اسرائیلیها دقیقاً میدانند که ما داریم روی چه چیزی کار میکنیم. تمام شرکای ما در منطقه هم باخبرند.