وزیر خارجه آمریکا: روابط مستحکمی با کشورهای عرب خلیج فارس داریم و از حمایت آنها سپاسگزاریم.
به گزارش اکوایران به نقل از شرق، وزیر خارجه آمریکا: روابط مستحکمی با کشورهای عرب خلیج فارس داریم و از حمایت آنها سپاسگزاریم. .
آنها را در جریان همه موارد مربوط به مذاکرات با یران قرار میدهیم.
میخواهیم کشتیرانی آزاد از طریق تنگه هرمز از سرگرفته شود و همه کشورهای جهان از ما در این امر حمایت میکنند.
ترامپ میخواهد ایران به تفاهمنامه پایبند باشد، در غیر این صورت او گزینههای زیادی از جمله اعمال مجدد تحریمها دارد.
اسرائیل میداند ما در مورد یادداشت تفاهم چه میکنیم و از خطوط قرمز تعیینشده توسط ترامپ آگاه است.