اعلام نحوه فعالیت و ساعت کاری بانکها از شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵
نحوه فعالیت بانک های کشور از ۱۵فروردین ماه تا اطلاع ثانوی مشخص شد.
نحوه فعالیت بانک های کشور از ۱۵فروردین ماه تا اطلاع ثانوی مشخص شد.
بانکهای تهران از شنبه با حضور ۲۰ درصد کارکنان به خدمترسانی ادامه میدهند.
بانکها از فردا تا اخر هفته با حداکثر شعب فعال هستند.
اکوایران: شورای هماهنگی بانک های کشور اعلدم کرد که در هفته پایانی سال حداقل ۲۰ درصد شعب بانکها فعال خواهند بود.
از امروز سقف کارت به کارت خودپردازهای بانک ملی از ۱۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
نحوه فعالیت شعب بانک ها از سوی یک مقام بانک مرکزی اعلام شد.
از روز یکشنبه (۱۷ اسفند)، بانکها با ۲۰ درصد نیرو فعال میشوند و شعب منتخب نیز به عنوان کشیک فعال خواهند بود.
پیرو اطلاعیه قبلی شورای هماهنگی بانکها مبنی بر فعالیت شعب بانکی در استان تهران و سایر استانها در ایام تعطیل عمومی اعلام شده هیئت دولت، تمامی بانکهای کشور طی روزهای پنجشنبه (۱۴ اسفند) و شنبه (۱۶ اسفند) به صورت کشیک فعالیت خواهند داشت.
اطلاعیه وزارت امور اقتصادی و دارایی: دستورالعمل فعالیتهای بانکی با ۳۰ درصد شعب از ساعت ۸ تا ۱۲، خدمات بیمهای بدون توقف با پوشش خسارات جنگ و تداوم فعالیت بازار سرمایه و ترخیص کالاهای اساسی اعلام شد.
اکو ایران :ساعت کاری سامانه ساتنا در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر خواهد بود.