۴ ساعت پیش رامین رضاییان: حقمان صعود است؛ خیلی بدشانس بودیم مدافع - وینگر تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی خیلی خودی از خودمان در دیدار با مصر به نمایش گذاشتیم و امیدوارم به دور حذفی صعود کنیم.