ایران هنوز ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده دارد و محدودیتهای موشکی را نمی پذیرد
اکو ایران: هنوز حدود ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده ٦٠ درصد وجود دارد و آژانس قادر به بازرسی نیست، ایران برای بازسازی برنامه خود به سختی تصمیم خواهد گرفت.
اکو ایران: هنوز حدود ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده ٦٠ درصد وجود دارد و آژانس قادر به بازرسی نیست، ایران برای بازسازی برنامه خود به سختی تصمیم خواهد گرفت.
اکوایران: «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی در گفتوگویی درباره محل اورانیوم غنیشده با خلوص بالای ایران پس از حملات متجاوزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به تاسیسات اتمی ایران گفت که «بخش عمدهای هنوز در تاسیسات اصفهان و فردو و بخشی…
اکوایران: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأکید بر غیرقانونی بودن اجرای مکانیزم ماشه گفت: ما برای بسیاری از موارد به اورانیوم غنی شده نیاز داریم
رئیس جمهور: مردم آمریکا نباید با حمایت از رژیم آپارتایدی و نسلکش در خاورمیانه به گسترش جنگ و بیثباتی کمک کنند و باید برای صلح و امنیت جهانی تلاش کنند.
اکوایران: نتانیاهو ادعاهای جدیدی درباره اورانیوم غنی شده ایران مطرح کرد.
اکوایران: مهاجرانی در ادامه گفت: دولت خوشبین است ولی بدبینانهترین سناریوها را برای موضوع فعال شدن مکانیسم ماشه طراحی کرده است و اورانیوم غنیشده ۶۰ درصد زیر زمین مدفون است.
محسن هاشمی در یادداشتی در روزنامه سازندگی با عنوان «قدر فرصتها را بدانیم» مینویسد: «سردرگمی راهبردی، خطرناکتر از مکانیسم ماشه است».
آسوشیتدپرس ادعا کرد که بر اساس گزارش محرمانه آژانس بینالمللی انرژی اتمی که به رؤیت این خبرگزاری رسیده است، ایران و آژانس پیرامون ازسرگیری بازرسیها به توافق نرسیدهاند.
اکوایران: گروسی در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت ذخایر اورانیوم غنیشده ایران گفت: «بسیاری از این ذخایر در جایگاه قبلی خود قرار دارد و جابجا نشدهاند. ایرانیان نیز یافتههای آژانس را تأیید کردهاند.»
اکوایران: گروسی گفت: بهخاطر حملات صورت گرفته به تأسیسات هستهای فردو، نطنز و اصفهان که آسیبهای جدی به آنها وارد شده است دسترسی فیزیکی به این تأسیسات دشوار است.