پرونده ۱۴۰۲: اول از همه خواستیم پرونده سال قبل را با یک نگاه جدید ببندیم؛ ترندهای افکار عمومی در سال ۱۴۰۲ در یک برنامه با حضور ۱۰ چهره به میز بحث و رای گذاشته شده است، این برنامه را از دست ندهید.

حال اقتصاد و بازار: اگر از احوال کلی اقتصاد و مسیر پیشروی ۱۴۰۳ می‌خواهید بدانید، هم ارائه اساتید دانشگاه صنعتی شریف را در کنداکتور دارید و هم روایت اقتصاددانانی چون مسعود نیلی، احمدرضا جلالی نائینی و تیمور رحمانی از گذشته و آینده تورم.

اما بخش نوپای اقتصاد ایران نیز فراموش نشده، فرهاد نیلی مصائب کسب و کارهای دیجتال را گفته است.

اگر می‌خواهید از روند آتی بازارها بدانید، صحبت‌های حسین عبده تبریزی، داود سوری و ... را دنبال کنید.

ما شاخص‌سازان بورس امسال را آنالیز کردیم و از عملکرد اقتصاد ایران در بخش‌های کلان، تجارت خارجی و … یک کارنامه تهیه کردیم.

بازار مسکن و خودرو را از داخل نمودارها و اعداد خواندیم اما به این اکتفا نکردیم و سعی کردیم از کف بازار هم برای شما خبر بیاوریم.

آموزش: نوروز برای برخی فرصتی برای یاد گرفتن است، موسی غنی‌نژاد از روش‌شناسی علم اقتصاد صحبت کرده است. ما هم سعی کردیم در آیتم‌های کوتاه برخی اصطلاحات پیچیده موجود در ادبیات رسانه‌ای را ترجمه کنیم‌.

سیاست و حقوق: محمد جواد ظریف در گفت و گوی اختصاصی جایگاه ایران در جهان را بحث کرده و محمد کاظم سجادپور سناریو مواجهه ایران با بایدن و ترامپ را تحلیل کرده، عباس عراقچی هم درباره دیپلماسی آب با اکوایران ‌گفت و‌گو‌ داشته است.  

علاقمندان به بحث‌های حقوقی هم می‌توانند روایت حمید قنبری از لیست فراموش شده نظام حقوقی ایران را ببینند. 

دور دنیا: سعی کردیم در آیتم‌های جذاب سفری به دور دنیا بزنیم و هم از اصل ماجرای اتفاقات رخ داده در سال گذشته بگوییم، هم از آخرین امکانات تکنولوژی در آینده نزدیک که می‌تواند زندگی بشر را متحول کند.

هنر: اما اگر در نوروز خیلی هم حال و حوصله اقتصاد و سیاست را ندارید نیاز نیست جای دیگری بروید، سعید بیابانکی از چهره‌های فرهنگی و ادبی پرسیده دنیای این روزهای آنها چه شکلی است؟

مردم: اینجا یک سورپرایز برای شما داریم. اگر می‌خواهید نگرش اقتصادی مردم ایران را بدانید منتظر رونمایی از نظرسنجی گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد باشید، نظرسنجی‌ای که نتایج غیر قابل پیش‌بینی‌ای داشته است. عباس عبدی و پویا جبل عاملی در کنار مهدی تدینی نتایج نظرسنجی را تحلیل کرده‌اند.