به گزارش اکوایران، در ماه‌های اخیر بارها خبرهای متعددی در مورد خرید اینترنتی با کالا برگ شنیده می‌شد. ظاهرا این بار امکان خرید برخط مردم در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شده است. این خبر را علیرضا عسگریان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تلویزیون اعلام کرد. 

او گفت: هم‌اکنون یک سکوی اینترنتی، عرضه ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ را آغاز کرده و در آینده نزدیک تعداد این سکو‌ها افزایش می‌یابد.

عسگریان افزود: در خرید اینترنتی هم در صورت هزینه کرد 200 هزار تومان از یارانه برای خرید 11 قلم، 120 هزار تومان اعتبار تشویقی به شخص مشمول تعلق می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه  امکان عرضه لبنیات سنتی و اقلام به صورت فله در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شده است، گفت: هم‌اکنون طرح کالابرگ الکترونیکی دهک‌های اول تا پنجم درآمدی را شامل می‌شود.

طبق اعلام وزارت رفاه، همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند از طریق سامانه «شما» به نشانی https://shoma.sfara.ir و نصب اپلیکیشن شما از وجود فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های متصل به طرح و نزدیک به محل سکونتشان با خبر و با شماره‌گیری #1463*500* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.