نمادهای دانا و سصفها از ابتدای مهر ماه تا ابتدای هفته جاری جزء برترین سهم‌های بازار بودند که بیشترین بازدهی‌های بازار سرمایه را داشتند. سازمان بورس طی نامه‌ای از این نمادها توضیحات لازم را خواسته است. به همین خاطر هر دو نماد با توقف به استناد ماده 19 مکرر/ 12 مکرر 3دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات روبه‌رو شدند. 

نماد وفتخار هم از معامله با اشخاص وابسته گفته است و نماد بانک گردشگری اصلاحیه‌ای در خصوص  برگزاری مزایده بخشی از سرمایه گذاری‌های خود خبر داده است. 

نماد فافزا هم از افشای تعدیل نرخ واحد بریکت سازی آهک گفته است در این اطلاعیه آمده است که این نرخ از 230 تومان به 299 تومان افزایش پیدا کرده است و این تغییر برای شش ماه نخست سال بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون است.

نماد بتهران هم از اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران خبرداد. نماد وسپهر هم تصمیم دارد که 46.5 درصد از سهام خود در شرکت سپهر انرژی را از طریق مزایده به فروش برساند . 

نماد شرکت سازه پویش از افزایش در نرخ محصولات خود خبر داده است و  اعلام کرده است که این نرخ از 17.929.000 ریال به 30.978.000 ریال افزایش پیدا کرده است . همچنین گزارش ارزشیابی نماد فسوژ در سامانه کدال بارگذاری شد . 

نماد های شپلی، خکرمان و پیمان هم توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده را ارائه کردند. همچنین نماد ثشرق هم از تفاهم نامه فروش پروژه نارنج گفت. 

همین طور نماد سدشت از تعدیل سنواتی خبر داده و اعلام کرده است که ذخیره 4 درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور را در صورت های مالی سنوات قبل تعدیل خواهد کرد. نماد ثپردیس هم از نتایج برگزاری مزایده خود خبر داده است و نماد سپرده هم از خرید ساختمان تجاری اداری ستاره سرو واقع در تهران، سعادت آباد ، خیابان سرو شرقی رونمایی کرده است . 

در بخش آگهی مجامع هم نماد های وپایا، امیران، دتهران بودند که سهامداران را به مجمع عمومی دعوت کردند. همچنین در خصوص پرداخت سود نمادهای غدشت و وصنعت به همراه نماد وپایا اطلاعیه‌هایی را منتشر کردند. 

اما نمادهای بشهاب به همراه نماد نمرینو و قشرین از اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه در سامانه کدال گفتند .