به گزارش اکوایران، شرکت حفاری شمال و شرکت بهمن دیزل اعلام کردند، با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده نماد آن‌ها حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف شده است.

در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت، نماد تجلی مطرح کرد پیرو مزایده عمومی همزمان با ارزیابی کیفی انجام سرمایه گذاری به منظور طراحی، تجهیز، آماده سازی و استخراج و فروش سالیانه حداقل 300 هزار تن زغال سنگ حرارتی خام در بلوک 2 معدن کوچکعلی شمالی طبس که مبالغ پیشنهادی شرکت تجلی مورد پذیرش قرار نگرفت. 

شرکت سرمایه گذاری لقمان نیز بیان کرد در تاریخ 13 آذر ماه اقدام به خرید 18 میلیون سهام شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (با نماد سمگا) نموده که بیش از 5 درصد دارایی‌های شرکت در صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی قبل است.

اما شرکت ایران خودرو دیزل افزایش سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه گذشته را بابت افزایش درآمدهای عملیاتی ناشی از افزایش فروش اعلام کرده است.

همچنین شرکت آبسال(نماد لابسا) کاهش سود عملیاتی را ناشی از سیاست دولت در ثابت نگه داشتن قیمت های کالای شرکت لوازم خانگی برتر بوده و همچنین افزایش هزینه مواد اولیه و حقوق و دستمزد و سایر هزینه‌ها، تورم و کمبود نقدینگی را دیگر عوامل کاهش سود دانسته است.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش نیز بیان داشت پیرو مصوبه هیأت مدیره مبنی بر مدیریت و استفاده بهینه از دارایی های ثابت، فروش دو فقره آپارتمان اداری واقع در جزیره کیش به همراه جمیع متعلقات و منضمات، به شرکت کیش سل پارس انجام شده است.

شرکت سازه پویش هم  بیان داشت  براساس توافق صورت گرفته با مشتری برای افزایش بهای نهاده های تولید ، مجوز افزایش نرخ گروه محصولات سیستم کنترل الکترونیکی خودرو، انواع سنسورها، انواع نودها و نمایشگر دیجیتالی خودرو و مجموعه انژکتور خودرو به میزان 12 درصد صورت گرفته است.

شرکت بهمن دیزل اعلام کرد با توجه به تسویه مالیات عملکرد سال 1399 جریمه تقسیط مالیات آن پس از کسر 80 درصد بخشودگی به میزان 10.676 میلیون ریال پرداخت و در حساب تعدیلات سنواتی ثبت گردید.

نماد لساپا هم از قرارداد سه جانبه با پرشیان خودرو ارس و پرشیا خودرو  در تاریخ 2 آذر ماه  که موضوع آن تأمین قطعات خودرو توسط فروشنده در راستای فروش قطعات خودرو توسط خریدار با اعطای تسهیلات از طرف شرکت به خریدار است خبر داده است.

شرکت پلی اکریل ایران نیز بیان داشت با توجه به تقسیط مجدد تسهیلات بانک ملی 39 میلیارد تومان  به حساب بانک ملی واریز شد و مبلغ 10 میلیارد تومان طی 30 قسط محقق گردید. ملک دفتر آبشار هم چنان در رهن بانک ملی تا پایان اقساط باقی خواهد ماند.

و اما شرکت جنرال مکانیک از انعقاد قرارداد احداث 1940 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن واقع در دولت آباد کرمانشاه خبر داد.

در خصوص آگهی دعوت به تنها نماد تکمبا بود که سهامداران خود را به مجمع عمومی فوق العاده دعوت کرد. غبشهر نیز اعلام افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رسانده است. اما حبندر مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام را از تاریخ 15 آذر ماه تا تاریخ 14 بهمن ماه 1401 اعلام کرد.