به گزارش اکوایران، در خصوص اطلاعیه های منتشر شده در سامانه کدال نماد  بموتو نرخ فروش محصولات الکتروموتور کولری را 10 درصد افزایش داده است. همچنین نماد کماسه از نتیجه نهایی دعوی له شرکت توضیحاتی را در سامانه کدال مطرح کرده است و نماد ولقمان نیز از در خصوص «تصمیم گیری هیات مدیره به جهت خریدسهام سبدگردانی» اطلاع رسانی کرده است.

پارسان هم از علت منتشر نشدن صورت‌های مالی خود در سامانه کدال توضیحاتی را ارائه کرد. نماد زپارس نیز از نتیجه بخش نبودن مزایده فروش دو قطعه زمین زراعی به مساحت 9.2 هکتار واقع در شهرستان بیله سوار روستای بابک خبر داد.

بورس نیز از انعقاد قرارداد بابت اجاره رکهای دیتا سنتر فاز دوم خبر داد. نماد شپاکسا از انعقاد قرارداد فروش برندهای پونه و نسیم طی دو فقره جداگانه خبر داد.

و نماد غشاذر نیز از برگزاری مناقصه خرید شیر آلات با برند آلفا لاوال برای استفاده در کارخانه شیر خشک اطلاع رسانی کرد.

 نمادهای سکارون و کبافق توضیحات  کاملی را در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده خود در سامانه کدال بارگذاری کردند.

همچنین در خصوص آگهی دعوت به مجامع نماد های ثپردیس، ثباغ، گنگین، پاسا ، سغدیر و فولای سهامداران خود را به مجامع عمومی دعوت کردند. نماد ثپردیس زمان واریز سود سهامداران را در مرداد 1402 اعلام کرد و تاپیکو نیز اعلام کرده است سهامدارانی که سود سهام سال های قبل از 1399 را دریافت نکرده‌اند می‌توانند از ابتدای دی ماه سال جاری به مراجعه به شعب بانک پارسیان نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

نماد قاروم نیز پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته را مطرح کرده است و نماد زملارد از نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده خود توضیحاتی را ارائه کرده است.