به گزارش اکوایران، شرکت پتروشیمی فارابی با نماد شفارا اعلام کرد کلیه فعالیت های تولیدی شرکت از تاریخ 12 دی ماه 1401 به مدت 30 روز تا تاریخ 11 بهمن 1401 به دلیل انجام تعمیرات اساسی متوقف می‌شود. این شرکت مطرح کرد توقف در برنامه تولید شرکت پیش بینی شده و تأثیری بر میزان تولید بودجه شده برای سال 1401 نخواهد داشت.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام) نیز بیان کرد با توجه به اعمال محدودیت مصرف گاز از سوی شرکت ملی گاز  یکی از خطوط تولید آهن سازی خود را (آهن اسفنجی) از تاریخ 8 دی ماه به مدت 20 روز جهت تعمیرات دوره ای متوقف نموده است، لذا بابت تعمیرات دوره ای و نیز کاهش مصرف گاز، کاهش تولید آهن اسفنجی را در واحد احیاء خواهد داشت، که شرکت در این خصوص تمهیدات و تدابیر لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت پتروشیمی پردیس هم عنوان کرد به دلیل  تعمیرات اساسی واحد اوره و آمونیاک فاز 1 مجتمع برنامه تعمیرات از 10 دی تا 10 بهمن ماه پیش بینی می گردد.

اما شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی (حکشتی) از خرید 8900 دستگاه کانتینر 40 فوت و 5100 دستگاه کانتینر 20 فوت توسط یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه کشتیرانی ج.ا.ا خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت (سهامی عام) نیز در نظر دارد نسبت به فروش یک دستگاه آپارتمان خود واقع در شهر تهران از طریق مزایده عمومی اقدام نماید.

شرکت توسعه و عمران امید هم بیان کرد پروژه های خود را به صورت نقد، اقساط از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می نماید.

همچنین شرکت سرمایه گذاری لقمان نیز از خرید واحدهای اداری ساختمان ویرا 2 مجموعا به متراژ 740 متر مربع خبر داده است.

شرکت پتروشیمی ارومیه برنده شدن در مناقصه فروش سولفات پتاسیم پودری به مقدار  11500 تن و سولفات پتاسیم گرانوله به مقدار 8000 تن را مطرح کرد.

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد (پیزد) هم اعلام کرده است در نظر دارد 20 درصد از سهام یکی از شرکت های فرعی خود به نام شرکت صنعتی تدبیر تایر یزد را صورت عمده از طریق مزایده عمومی و با شرایط مندرج در اسناد مزایده به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید.

شرکت کشت و صنعت شریف آباد هم عنوان کرد تعدادی از دام های خود را از طریق مزایده عمومی در تاریخ 17 دی ماه 1401 به هر یک از اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط واگذار می کند.

اما بانک سینا نیز در خصوص مزایده ملک نیاروان خود، اعلام کرده است با توجه به عدم واریز مبلغ ضمانت نامه شرکت در مزایده توسط تنها شرکت کننده در مزایده ، فروش ملک مذبور به وقت دیگری موکول شده است.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان با نماد ثخوز از فروش تعداد 100.000 سهم از سهام شرکت سرمایه پذیر نوسازی و ساختمان تهران از طریق کارگزاری بورس اوراق بهادار و همچنین علاوه بر مبالغ فوق تعداد 248.235 سهم از سهام صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان خبر داد.

اما شرکت سیمان سفید شرق دلیل افزایش  45 درصدی سود عملیاتی در دوره مالی 3 ماهه منتهی به 30 آبان 1401 نسبت به مشابه سال قبل را افزایش فروش صادراتی از لحاظ مقداری، نرخ فروش و افزایش نرخ ارز دانسته است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای قشهد، کیا، بکاب، پدرخش، ولتجار، ثزاگرس، بهیر و سرچشمه سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. 

نماد اتکام واریز سود سهامداران حقیقی با کد سجام را در تاریخ 18 بهمن 1401 و فاقد کد سجامی ها را از 30 فروردین 1402 اعلام کرد.

و اما نماد های غگل، کلوند، حسیر، چدن، وجامی و خفرمان از پیشنهادات و ثبت آگهی افزایش سرمایه خود را صحبت کردند. افزایش سرمایه 77 درصدی کتوکا  و 55 درصدی غپونه از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.