در میان اطلاعیه های منتشر شده در سامانه کدال، شرکت ماشین سازی نیرو محرکه بیان داشت که پیرو درخواست شرکت مهندسی توسعه سایپا (سیکو) مبنی بر دعوت به مناقصه محدود عملیات اجرایی تهیه، حمل و نصب کانال‌های اگزاست، هواساز کابین رنگ رویه و فلش آف شرکت زامیاد، آنالیز و قیمت پیشنهادی شرکت ماشین سازی نیرومحرکه (سهامی عام) به شرکت سیکو تحویل گردید.

شرکت پلی اکریل ایران اعلام نمود با پرداخت بدهی سازمان امور مالیاتی دستور رفع توقیف املاک شرکت شامل زمین کارخانه، ویلاهای چادگان و دفتر آبشار از پلاک های ثبتی اخذ گردید.

شرکت  توسعه مولد نیروگاهی جهرم (بجهرم) از کلیه شرکت‌های دارای تجربه در زمینه قطعات مورد نیاز تعمیرات اساسی توربین‌های گازی V94.2 ورژن 3 جهت شرکت در مناقصه دعوت به عمل آورد.

شرکت سازه پویش با نماد خپویش اظهار داشت: برخی از گروه محصولات فرعی غیر استراتژیک شرکت درسالهای گذشته از جمله (ریل سوخت ، گیرنده و فرستنده و انواع کلیدهای فرمان) به جهت عدم نیاز مشتری به تبع کاهش تولیدخودروهای گاز سوز ، عدم لزوم وجود در سبد محصولات این شرکت و برنامه ریزی استراتژیک شرکت درخصوص تمرکز فنی بر گروه محصولات اصلی مطابق با سیاستهای بازار مدیریت، از سبد محصولات این شرکت خارج گردیده است و صرفا در زمان و میزان نیاز مشتری تامین و تحویل خواهد گردید.که این امر آثار با اهمیتی بر سود و زیان شرکت نخواهد داشت. همچنین این شرکت از جزئیات معاملات با اشخاص وابسته گفته است.

شرکت  کارخانه های صنعتی آزمایش اعلام کرد اموال غیر منقول کارخانه آزمایش مرودشت را از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

شرکت سیمان اصفهان در پی نوسان قیمت سهام اقدام به برگزاری کنفرانس خبری نمود و به سوالات پاسخ داد.

شرکت سیم و کابل ابهر کنفرانس اطلاع رسانی شرکت قبل از عرضه اولیه سهام در تاریخ 15 اسفند ماه برگزار و اهم مطالب مطرح شده پاسخ داد.

شرکت  البرز دارو از معامله با شرکت های  پخش البرز و البرز بالک خبر داد.

شرکت بیمه دی از انعقاد قرارداد ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیمه شدگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و رده‌های تابعه خبر داد.

شرکت بیسکویت گرجی نیز در نظر دارد فروش سهام خود در شرکت بین المللی توسعه بازار سامان دیبا ، در تاریخ 14 اسفند1401 تایید هیأت مدیره رسیده است.

شرکت  کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان (قثابت) بیان کرد  در نظر دارد یک باب ملک خود را در مشهد و 16 قطعه زمین واقع در فریمان-کیلومتر 2 جاده سد از طریق مزایده به فروش برساند.

شرکت تامین سرمایه امین از  صدور حکم علیه این شرکت در موضوع قرارداد سبدگردانی با بانک گردشگری به مبلغ 209 میلیارد ریال خبر داد.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش(تاپکیش)  از فروش ساختمان با عرصه و عیان زمین خبر داد.

همچنین بیمه سرمد از نتایج مزایده عمومی فروش املاک مازاد شرکت خبر داده است.

بیمه زندگی باران اعلام کرد مزایده فروش واحد های مسکونی در بزرگراه کردستان شد. مبلغ توافق شده 43 میلیارد تومان می‌باشد که نقدا واریز و تسویه گردید.

شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه با نماد ثباغ اعلام داشت  شرکت در مناقصه و بررسی مبالغ پیشنهادی و تمامی مدارک ارسالی مندرج در آگهی مناقصه از طرف شرکت کنندگان ، شرکت خدماتی جانباز تبریز برنده مناقصه اعلام می گردد.

شرکت  لابراتوارهای سینادارو جهت خرید یک دستگاه تانک استیل 200 لیتری و  خرید دو دستگاه تانک استیل 500 لیتری  مناقصه برگزار می کند.

قرارداد فروش زمین شرکت واقع در شهرک صنعتی اشترجان به شرکت صنایع تجهیزات ریلی واگن آسا یدک به مبلغ 96 میلیارد تومان به دلیل عدم امکان پرداخت ثمن معامله و درخواست اقاله قرارداد، فسخ گردید.

شرکت پویا زر کان آق دره با نماد فزر عنوان کرد :  99.99 درصد از سهام این شرکت در مالکیت شرکت فرا اندیشان نیک فرجام قشم می باشد. گفتنی است تعداد سهام وثیقه شده 290 میلیون سهم و نزد بانک شهر می باشد.  

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای کاریز و فرود سهامداران خود را به مجمع عمومی و مجمع فوق العاده دعوت کردند. اما نمادهای دماوند، شملی و بکابل از لغو آگهی دعوت خود خبر دادند.

اما نماد های کچاد، غشصفا، کسرا، قچار و وبملت از ثبت افزایش سرمایه خود خبر دادند. همچنین نمادهای ساربیل، ورفاه و بکام پیشنهاد افزایش سرمایه خود را مطرح کردند. 

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 137 درصدی نماد وپخش از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را صادر کرد.