به گزارش اکوایران، شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد فملی در خصوص عرضه کاتد مس در بورس کالا و نرخ ارز عنوان کرد؛ قیمت پایه محصولات برای عرضه داخلی در بورس کالا، منطبق بر چارچوب های تعیین شده و بر پایه قیمت فلز مس در بازار جهانی و نرخ تسعیر ارز در بازار رسمی و بر اساس ضوابط قانونی بورس کالا محاسبه و تعیین شده است. همچنین نرخ ارز در محاسبه قیمت پایه عرضه کاتد مس، در رینگ داخلی بورس کالا، نرخ نیما و در رینگ صادراتی بورس کالا، نرخ اعلامی در سامانه بازار متشکل معاملات ارز ایران و متعاقباً تارنمای مرکز مبادله ارز و طلای ایران بوده است و به هیچ عنوان از نرخ های ارز غیررسمی و ارزهای تلگرامی استفاده نشده است.

شرکت پخش البرز از  خرید دارو از شرکت البرز دارو خبر داد. همچنین شرکت داروسازی تولید دارو از  فروش محصول (دارو) به شرکت پخش البرز خبر داده است.

شرکت  سرمایه گذاری غدیر در خصوص اعلام انتقال سهام شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان (نماد پارسان) به شرکت سرمایه گذاری آپادانا ایساتیس شفاف سازی کرده است.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور با نماد کنور اعلام کرد شرکت معدنکار باختر (سهامی خاص) به عنوان شرکت فرعی تحت کنترل این شرکت (با مالکیت تقریبی 60 درصد سهام) به عنوان برنده مناقصه عملیات آماده سازی، استخراج ماده معدنی و باطله برداری معدن روباز مس جانجا (واقع در استان سیستان و بلوچستان) اعلام شده است.

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات اظهار کرد شرکت معدن کار باختر (شرکت سرمایه پذیر تجلی توسعه معادن و فلزات با مالکیت 5.39%) به منظور شرکت در مناقصه عملیات معدنکاری معدن مس جانجا در استان سیستان و بلوچستان، به عنوان برنده مناقصه اعلام گردیده است. مناقصه مذکور بابت عملیات خاکبرداری و باطله برداری در معدن مس جانجا واقع در استان سیستان و بلوچستان در فاز اول به میزان 20 میلیون متر مکعب (ظرف 3سال) از قرار هر متر مکعب 890 هزار ریال معادل 1780 میلیارد تومان خواهد بود.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای شهر، سنیر و تاصیکو سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق العاده دعوت کردند. نماد قچار نیز آگهی دعوت خود را لغو کرد.

شرکت گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس با نماد پترول افزایش سرمایه 43 درصدی این شرکت از محل اندوخته را مورد تصویب قرار داد.

شرکت صنعت غذایی کورش (غکورش) از توثیق سهام این شرکت بابت اخذ تسهیلات توسط شرکت گسترش صنایع بسته بندی کوروش خبر داد.

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 140 درصدی شرکت توسعه سازه فولاد ایرانیان (تسفا) از محل سود انباشته را صادر کرد. نماد شملی افزایش سرمایه از مبلغ 130 میلیارد تومان به 210 میلیارد تومان تصویب شد. همچنین نماد شهر پیشنهاد افزایش سرمایه 27 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی مطرح کرده است.