به گزارش اکوایران، در خصوص اطلاعیه های منتشر شده در سامانه کدال شرکت مخابرات ایران از فروش ملک FIC به مبلغ 871 میلیارد تومان خبر داد که سود حاصل از فروش آن نیز 778 میلیارد تومان بوده است. این شرکت پیرو اطلاعیه قبلی خود اعلام کرد در نظر دارد تعدادی از املاک مازاد خود را به صورت تهاتری به فروش برساند.حال این شرکت عنوان کرد در قالب مزایده نبوده در قالب نقل و انتقال دارایی ثابت افشا می شود. همچنین با توجه به عدم فروش ملک FIC در مزایده سال 1394 این ملک به صورت ترک تشریفات مزایده منتقل شده است.

درآمد هنگفت مخابرات از فروش املاک

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی) در خصوص عرضه سهم سهامدار عمده به پرسنل شرکت اعلام نمود تعداد 9.308 هزار سهم به تعدادی از مدیران و کارکنان کلیدی در تیم‌های فنی ، علوم داده و هوش مصنوعی و رشد منتقل گردید.

چه خبر از کدال؟ اطلاعیه تپسی درباره نزاع حقوقی با اسنپ و درآمد هنگفت اخابر

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با نماد شرنگی بیان کرد نرخ فروش کلیه رنگ‌های ساختمانی به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه بطور میانگین 25 درصد افزایش یافته است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (رتاپ) در خصوص دلایل کاهش سود عملیاتی شرکت در دوره منتهی به 29 اسفند ماه 1401 نسبت به دوره مشابه گذشته را ناشی از عدم تغییر نرخ درآمد شاپرکی و عدم رشد تعداد تراکنش ها متناسب با افزایش هزینه های عملیاتی شرکت مطابق شرایط تورمی حاکم بر کشور دانسته است.

شرکت کارگزاری بانک ملت در نظر دارد 8 درصد از سهام شرکت کف را در نماد معاملاتی "شکف" بصورت عمده و نقد عرضه کند.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش در خصوص رای هیأت حل اختلاف توضیح داد.

یک درصد از کل سهام مسدود پتروشیمی پردیس متعلق به شرکت بازرگانی پتروشیمی روز دوشنبه مورخ 18 اردیبهشت ماه در بازار اول بورس عرضه خواهد شد.

شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن (وکبهمن) در نظر دارد مشترکاً به همراه احدی از سهامداران بیمه پارسیان نسبت به واگذاری 14 درصد از سهام خود در شرکت بیمه پارسیان با شرایط مناسب به متقاضیان واجد شرایط از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران اقدام نماید.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز  نمادهای بسویچ و سنیر سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

خدمات فنی فولاد یزد با از ثبت افزایش سرمایه خود در تاریخ 10 اردیبهشت 1402 خبر داده است که از مبلغ 15 میلیارد تومان به مبلغ 29 میلیارد تومان از محل سود انباشته افزایش داشته است.