به گزارش اکوایران، شرکت سایپا آذین با نماد خاذین اعلام کرد؛ تاثیر افزایش نرخ محصولات مجموعه صندلی X151 ، صندلی 212 چرمی، مجموعه صندلی تیبا 211، کوئیک آر، مجموعه صندلی نیسان (بهینه)، مجموعه صندلی 232 (ساینا) و مجموعه صندلی شاهین چرمی بر فروش سال 1401 مبلغ 383 میلیارد تومان حدود 19% بوده که به همین میزان بر روی سود و زیان تاثیر دارد.

 شرکت پالایش نفت بندرعباس در سامانه کدال توضیحاتی را در خصوص صورت‌های مالی خود ارائه و عنوان کرد که نرخ میانگین خرید هر بشکه نفت خام 81.53 دلار و میعانات گازی 81.30 دلار به‌ازای هر بشکه و میانگین نرخ تسعیر ارز 26 هزار و 740 تومان اعلام شده است.

شرکت حمل‌ونقل توکا از انعقاد قرارداد جهت انجام عملیات فورواردینگ محصولات صادراتی شرکت فولاد هرمزگان جنوب به میزان 800 هزار تن اسلب (تختال فولادی) خبر داد.

شرکت  گروه تولیدی مهرام از معامله با شرکت‌های پرنیان مهیار - لیموندیس - اوند سازان البرز - کیمیا لذیذ کاسپین - توسعه نوآوران آپادانا - توسعه سرمایه‌گذاری کامیار به‌منظور خرید و فروش محصولات تولیدی شرکت و شرکت‌های گروه خبر داده است.

شرکت حفاری شمال در خصوص تعدیل قرارداد پروژه مارون عنوان کرد؛ در راستای پیشگیری مشکلات ناشی از افزایش قیمت‌ها در پیمان‌های وزارت نفت و همچنین زمینه‌سازی برای رقابت صحیح و سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها پیشنهاد تعدیل در قراردادها در راستای سیاست‌های حمایتی و به موجب توانمند سازی پیمانکاران EPD داخلی مطرح شد.

شرکت تامین سرمایه دماوند پذیرش تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره سهام شرکت ارزش‌آفرینان فدک (نماد فدک 07) با نرخ سود سالانه 18 درصد را عنوان کرده است. درآمد پذیره‌نویسی و بازارگردانی در مجموع به مبلغ 142 میلیارد تومان است که شامل 30 میلیارد تومان درآمد پذیره‌نویسی که در سال اول است.

شرکت فرآورده‌های نسوز ایران با نماد کفرا بیان کرد؛ کوره دمای بالای نصب شده در فاز دوم پروژه فرآوری مواد اولیه جمبزه مورد بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفته که ظرفیت اسمی این کوره 20 هزار تن در سال است.

شرکت  داروسازی دکتر عبیدی اعلام کرد نرخ فروش 22 قلم از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش بهای تمام شده بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو طی سال مالی 1402 به میزان 25 درصد افزایش یافته است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای غصینو، تکیمیا، لطیف و چکاوه سهامداران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند نماد استقلال بود که آگهی دعوت به مجمع خود را لغو کرد.

اما نمادهای خلنت و گوهران افزایش سرمایه خود از محل سود انباشته را ثبت کردند. همچنین افزایش سرمایه وپست از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی، سایر اندوخته‌ها مورد تأیید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفته است.