به گزارش اکوایران، در سامانه کدال، شرکت داروسازی کوثر اعلام کرد؛ نرخ فروش 10 قلم از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش‌یافته است.

شرکت پلاستیران از تمدید ابلاغ مصوبه اعتباری بانک سامان خبر داد. اجرای این مصوبه حداکثر تا تاریخ 31 خرداد ماه 1402 است و در صورت عدم انجام تعهد توسط بدهکار در این مهلت زمانی فاقد اعتبار قانونی و حقوقی است.

شرکت آسان پرداخت پرشین (پرداخت)  پیرو اخبار منتشر شده پیرامون به‌روزرسانی کارمزد خدمات بانکی ریالی و الکترونیکی توضیحاتی ارائه کرده است. این شرکت عنوان کرد؛ بررسی‌های لازم در راستای شفاف‌سازی آثار تغییرات مزبور بر عملیات شرکت در دست اقدام است.

شرکت فرابورس ایران پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری سامانه ‌کدال ‌توسط ‌شرکت ‌بانک‌ آینده مبنی بر قیمت‌ سهام ‌شرکت ‌مدیریت ‌بازار ‌متشکل‌ معاملات ‌ارز ایران عنوان کرد؛  شرکت فرابورس ایران مالک 20% از سهام شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران است و در حال حاضر برنامه‌ای برای واگذاری سهم وجود ندارد.

شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید سود فروش سرمایه‌گذاری‌های را عامل رشد سود عملیاتی دانست. این سود برای سه ماهه منتهی به 31 فروردین 1402 مبلغ 107 میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد 129 درصدی همراه شده است.

شرکت سرمایه‌گذاری ایساتیس پویا در راستای توسعه فضای عملیاتی خود، مجوز دریافت  مقدار ۷ هکتار زمین در مجاورت زمین فعلی شرکت را از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد دریافت کرد.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد تاپکیش از قرارداد فروش تعداد 2400 عدد جامبو به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان خبر داد. مبلغ این قرارداد 170 میلیارد تومان است.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان (غشان) در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل را افزایش مبلغ فروش شرکت از مبلغ 621 میلیارد تومان به مبلغ 1497 میلیارد تومان، تغییر در ترکیب و سبد فروش برخی از محصولات، حذف ارز ترجیحی و فروش از محل موجودی‌های ابتدای سال را مطرح کرده است.

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی مهلت پذیره‌نویسی شرکت از تاریخ 3 خرداد ماه لغایت یکم تیر ماه 1402 به مدت 30 روز تمدید کرده است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای کرومیت، ولبهمن، فالوم و سیدکو سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.