به گزارش اکوایران، نماد معاملاتی "غگلستا" به دلیل افزایش قیمت بیش از 50 درصد در نماد اصلی، به‌منظور برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی ناشر متوقف شد.

شرکت داروسازی کوثر پیرو اطلاعیه 23 بهمن 1401 در خصوص طرح دعوی علیه این شرکت توسط داروسازی دکتر عبیدی، در مورد منع نقل‌وانتقال و تغییر در سرمایه شرکت با توجه‌ اعلام کرد که رأی موقت توسط دادگاه مبنی بر منع هرگونه خریدوفروش، نقل‌وانتقال سهام سهام‌دار عمده و همچنین هرگونه تغییر در سرمایه شرکت صادر شده است.

این شرکت بیان کرد که نسبت به اعتراض خود در دادگاه تجدیدنظر اقدام کرده است که پس از قطعی‌شدن رأی، جزئیات مربوطه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرکت فنرسازی زر از انعقاد 2 قرارداد فروش دسته فنر شمش با شرکت هم گروه خبر داده است.

شرکت فولاد افزا سپاهان اعلام کرد؛ هیچ شخصی با رعایت شرایط مندرج در مزایده واگذاری پروژه تجاری اداری باروژ واقع در اصفهان خیابان چهارباغ بالا شرکت نکرد.

شرکت داروسازی دکتر عبیدی از خرید 3 واحد آپارتمان با کاربری اداری در خیابان بخارست تهران به مبلغ 165 میلیارد تومان مطابق با ارزش‌گذاری کارشناس رسمی دادگستری و مصوبه هیئت‌مدیره خبر داد.

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین علت عمده افزایش سود را افزایش فروش و اخذ برخی تأییدیه‌ها و تلاش بی‌وقفه پرسنل در خصوص رسیدن به فرمولاسیون‌های صنعتی جدید در ۳ماهه چهارم سال دانست.

شرکت داروسازی دالبر علت افزایش سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل را عمدتاً بابت افزایش نرخ محصولات و تغییر در ترکیب بهینه محصولات مطرح کرده است.

شرکت لامپ پارس‌شهاب "بشهاب" در خصوص برخی موارد عملکرد شفاف‌سازی کرد. این شرکت دلایل افزایش سود عملیاتی در ۱۲ماهه منتهی به اسفندماه را افزایش 58 درصدی فروش شرکت دانسته که بابت افزایش تعداد فروش و بخش دیگر مربوط به افزایش نرخ طی سال بوده است که به دنبال آن باتوجه‌به سود ناخالص به‌دست‌آمده در این دوره سود عملیاتی شرکت با افزایش مواجه شده است.

شرکت تولی‌پرس عنوان کرد؛ دادگاه بدوی حکم انحلال شرکت را صادر کرده بود که دادگاه تجدیدنظر ضمن رد حکم بدوی، دعوای مذکور را در قالب قرار سقوط دعوا رد کرد.

شرکت کف با نماد شکف بیان کرد؛ در راستای وصول مطالبات بانک سپه، ملک خیابان ولیعصر از طریق واحد اجرای ثبت تهران مورد مزایده قرار گرفته و به مالکیت بستانکار (بانک سپه) درآمده است.

شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد؛ مطابق برگ تشخیص مالیات برای عملکرد سال مالی ۱۴۰۰، مبلغ 43 میلیارد تومان نسبت به ذخیره منظور شده در حساب‌ها، مالیات بیشتر اعلام شده است. بر اساس اطلاعات و جزئیات محاسبات دریافتی از حوزه مالیاتی، عمده اختلاف به نحوه برخورد حوزه مالیاتی در خصوص معافیت موضوع‌بند (ف) تبصره ۲ قانون بودجه سال 1401 مربوط است که مورد قبول این شرکت نبوده و نسبت به آن اعتراض خواهد کرد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای دسبحا، فجهان، پارتا، تکنار و سفید سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

شرکت تأمین سرمایه نوین با نماد ونوین نیز پیشنهاد افزایش سرمایه 73 درصدی خود را از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی و سود انباشته را مطرح کرده است.