به گزارش اکوایران، شرکت گروه مپنا اعلام کرد؛  99 درصد از سهام شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا متعلق به شرکت گروه مپنا است و همچنین 96.5درصد از سهام صندوق سرمایه‌گذاری پروژه آرمان پرند مپنا متعلق به شرکت مذکور است. این شرکت اقدامات لازم جهت اجرای فرآیند پذیرش و عرضه سهام شرکت تولید برق پرند را مطابق با امیدنامه و اساسنامه صندوق پروژه ذکر شده در دست اجرا دارد.

بانک صادرات طی اطلاعیه‌ای در سامانه کدال گزارش ۱۲ماهه منتهی به اسفند را منتشر کرد. این بانک در مجموع 30 هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی کسب کرده که حدود 400 میلیارد تومان آن به‌عنوان سود خالص شناسایی شده است.

شرکت کاشی پارس نیز از افزایش قیمت محصولات کاشی و سرامیک خبر داده است. این شرکت اعلام کرد باتوجه‌به افزایش متوسط در نرخ فروش داخلی به میزان 16 درصد، همچنین با درنظرگرفتن عدم افزایش در قیمت محصولات بازارهای صادراتی در شرایط کنونی، قیمت فروش انواع کاشی و سرامیک به‌صورت متوسط 5 درصد افزایش خواهد داشت.

شرکت داروسازی تولید دارو افزایش نرخ فروش تعدادی از محصولات خود را اعلام کرده است.

شرکت لابراتوارهای رازک بیان داشت  با توجه به اعلام قیمت‌هایی جدید از سوی سازمان غذا و دارو افزایش قیمت برخی از محصولات فعال این شرکت، برآورد می‌شود مبلغ فروش پیش‌بینی‌شده سال مالی 1401 به میزان 16% بر اساس محاسبات میانگین موزون افزایش یابد.

اما شرکت داروسازی فارابی علت افزایش سود عملیاتی را ناشی از افزایش در نرخ فروش محصولات و تغییر در ترکیب بهینه محصولات دانسته است.

شرکت صنایع ریخته‌گری ایران عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401 نسبت به دوره مشابه سال را ناشی از افزایش تولید محصولات با بهره‌وری و سود بالا نظیر سیلندر و سرسیلندر دانسته است. همچنین افزایش و تعدیل نرخ فروش محصولات به مشتریان از دلایل تغییرات در سود خالص اعلام کرده است.

شرکت سیمان ساوه عنوان کرد؛ نسبت به مشارکت در خرید تعداد 30 دستگاه کامیون کمپرسی و کشنده (با نرخ مصوب)، اقدام کرده است.

شرکت سامان گستر اصفهان از انعقاد قرارداد مشارکت و سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های بورسی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری با عاملیت طرف دوم و تأمین مالی شرکت خبر داده است.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس اعلام کرد: پیرو برگزاری مجمع فوق‌العاده شرکت پتروشیمی گلستان مبنی بر افزایش سرمایه آن شرکت از مبلغ 47 میلیارد تومان به مبلغ 500 میلیارد تومان از محل صرف سهام و به شیوه سلب حق‌تقدم، این شرکت مالک (معادل 60.4 درصد)  سهم از سهام شد.

شرکت  شیر پاستوریزه پگاه گیلان در نظـر دارد نسـبت بـه خریـد اقلام بسته‌بندی و مـواد اولیـه موردنیاز خـود ازطریـق برگـزارى مناقصـه عمومـى به‌صورت دومرحله‌ای اقـدام نمایـد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای سهام‌داران فروس، ختوقا، خریخت و کنور خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

اما هیئت‌مدیره بانک پاسارگاد افزایش سرمایه 18 درصدی این شرکت از محل مطالبات و آوردهٔ نقدی را مورد تصویب قرار داده است.

بانک صادرات نیز پیشنهاد افزایش سرمایه 51 درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق‌تقدم از سهام‌داران را مطرح کرده است

افزایش سرمایه 143 درصدی نماد تپسی از محل آورده نقدی با سلب حق‌تقدم از سهام‌داران فعلی مورد تأیید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفته است.