به گزارش اکوایران، بانک سرمایه در گزارش 12 ماهه منتهی به اسفند، به زیان خالص 8079 میلیارد تومانی دست پیدا کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد کاهش داشته است. همچنین بانک در مجموع مبلغ 2222 میلیارد تومان درآمد عملیاتی شناسایی کرده که با افت 21 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه شده است.

شرکت پتروشیمی پارس نیز در 12 ماهه سود خالص 14 هزار و 523 میلیارد تومانی را محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افت 9 درصدی همراه شده است.

شرکت پتروشیمی غدیر هم از کاهش 12 درصدی سود خالص در 12 ماهه منتهی به اسفند ماه نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر داد که این سود خالص معادل 1424 میلیارد تومان  بوده است.

اما شرکت سیمان اردستان در گزارش منتشر شده صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به اسفندماه از افزایش سود خالص 140 درصدی خود نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر داده است. این شرکت سود خالصی معادل 424 میلیارد تومان را شناسایی کرده است.

شرکت پتروشیمی آبادان( شپترو) در خصوص دلایل زیان‌دهی و شرکت نسبت به دوره مشابه قبل به طور مفصل توضیح داد. برخی از مهم‌ترین دلایل را ناشی از افزایش هزینه‌ها و کاهش نرخ فروش، افزایش هزینه گاز مصرفی و هزینه برق، افزایش نرخ خوراک دریافتی از پالایش نفت آبادان دانسته است.

شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد صورت‌های مالی شرکت فولاد تاراز چهارمحال از شرکت‌های وابسته را منتشر کرده است. این شرکت در سال 1401 سود خالصی معادل 227 میلیارد تومان شناسایی کرده است.

شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک دلایل تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی سال 1402 نسبت به سال قبل را ناشی از اثر افزایش مقداری فروش و تغییرات در ترکیب فروش محصولات اعلام کرده است.

شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کوی با نماد رتکو با پتروشیمی هرمز قرارداد انجام خدمات بازرسی فنی ساخت و نهایی تجهیزات منعقد کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات نیز اعلام کرده به دلیل عدم وجود متقاضی، معامله فروش سهام بانک صادرات ایران به نتیجه نرسیده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای کچاد، برکت، زدشت، دحاوی و دکوثر سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

نماد کیمیاتک نیز مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند. همچنین نماد خدیزل از مجوز افزایش سرمایه 81 درصدی از محل سود انباشته را خبر داد.