به گزارش اکوایران، شرکت پتروشیمی خراسان بیان داشت میزان قطعی عوارض صادراتی محصول اوره و آمونیاک طبق تصویب نامه هیات وزیران معادل 0.05 درصد تعیین شده است و این شرکت نیز از ابتدای سال 1402، 0.05 درصد عوارض صادراتی پرداخت نموده است.

شرکت گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم (فنوال) از  توقف عملیات واگذاری شرکت ورشکسته آلومینیوم پارس به دلیل عملیاتی واگذاری به روش غیرقانونی و غیرمتعارف خبر داد.

شرکت داروسازی ابوریحان (دابور) نیز اظهار کرد افزایش نرخ تعداد 130 محصول این شرکت که 37 درصد کل فروش شرکت را در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 تشکیل می‌دهد به میزان 22 درصد افزایش‌یافته که منجر به افزایش 8 درصد سود عملیاتی شرکت می‌شود.

شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان (زماهان) از افزایش بیش از 10 درصدی نرخ جوجه یکروزه گوشتی خبر داد. این شرکت اعلام کرد: محصول دوم شرکت گوشت مرغ زنده است که از 52 هزار تومان به 60 هزار تومان رسیده است.

همچنین شرکت خمیرمایه رضوی (غمایه) از افزایش 18.2 درصدی نرخ فروش انواع خمیرمایه تازه و خشک دربسته بندی و اوزان مختلف باتوجه‌به افزایش نرخ مواد اولیه مصرفی و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده محصولات این شرکت خبر داد.

شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر افزایش سود عملیاتی در دوره منتهی به 31 خرداد 1402 نسبت به دوره مشابه سال گذشته را ناشی از افزایش سقف نرخ خرید انرژی در بازار عمده‌فروشی برق ایران به‌ازای هر کیلووات‌ساعت از مبلغ 80 تومان به 106 تومان مطرح کرده است.

شرکت ایران‌خودرو دیزل (خاور) در ۳ماهه منتهی به بهار 1402 به سود خالص 1556 میلیاردتومانی رسیده که حاکی از رشد 180 درصدی در قیاس با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا نیز در دوره مالی منتهی به خرداد سال جاری سود خالصی معادل 3948 میلیارد تومان را شناسایی کرده که با رشد 90 درصدی نسبت به سال گذشته همراه شده است.

بانک ملت در ۳ماهه منتهی به خرداد 1402 به سود خالص 9119 میلیاردتومانی دست پیدا کرده که با رشد 213 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه شده است.

شرکت پتروشیمی ارومیه (شاروم) در ۳ماهه منتهی به خرداد سود خالصی معادل 98 میلیارد تومان شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 445 درصد رشد داشته است.

شرکت بهار رز عالیس چناران نیز در ۳ماهه منتهی به خردادماه مبلغ 772 میلیارد تومان را به‌عنوان سود خالص به دست آورد که در مقایسه با ۳ماهه سال گذشته 85 درصد افزایش داشته است.

اما شرکت سایپا با نماد خساپا در ۳ماهه منتهی به فصل بهار زیان خالصی معادل 2396 میلیارد تومان شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 107 درصد افزایش زیان داشته است.

شرکت تولید محور خودرو (خمحور) در 3 ماهه منتهی به خرداد سود خالصی معادل 13 میلیارد تومان رسیده که با رشد 959 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده است.

شرکت رینگ‌سازی مشهد (خرینگ) در مدت ۳ماهه منتهی به خرداد 1402 به سود خالص 34 میلیاردتومانی رسیده که با افزایش 104 درصدی نسبت به سال گذشته همراه شده است.

شرکت ملی شیمی کشاورز (شملی) اعلام کرد: افزایش درآمدهای عملیاتی شرکت ناشی از اتخاذ سیاست‌هایی همچون توسعه سبد محصولات شرکت و توسعه فعالیت‌های برندینگ و بازاریابی بوده است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع، نماد دیران سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی فوق‌العاده دعوت کرده است.