به گزارش اکوایران، سامانه کدال اخیراً خبر‌های زیادی از افزایش سرمایه شرکت‌ها در خود جای داده است. روز گذشته مدارک و مستندات افزایش سرمایه نماد‌های کمرجان ، ولتجار ، کساپا ، نیرو ، ومشان ، واحیا و  دسبحان بر روی سامانه کدال قرار گرفت. شرکت تولیدی و صنعتی آبگینه (کابگن) در افشای اطلاعاتی واگذاری ملک 25 میلیارد تومانی خود را عنوان کرد.

بانک صادرات نیز در افشای اطلاعات خود از عرضه مزایده سهام شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو به تعداد 396 میلیون و 854 هزار و 724 سهم رونمایی کرد. شرکت شیمیایی بهداش (بهداش) نیز از فروش داخلی 162 میلیارد تومانی و فروش صادراتی 66.4 میلیارد تومانی خود در تیر ماه پرده برداری کرد.

شرکت لابراتوار‌های سینا دارو (دسینا) نیز از مناقصه راه اندازی سیستم اتوماتیک انتقال دارو به خط تولید افشا سازی کرد. بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) در اطلاعیه عملکرد تیر ماه خود، درآمد قابل توجه 413 میلیارد تومانی خود را منتشر کرد.

شرکت گسترش قطعه‌سازی کمند (خکمند) در اطلاعیه خود افزایش 87 درصدی نرخ مواد اولیه خود را اعلام کرد. گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) نیز در صورت‌های مالی حسابرسی نشده سالانه خود نشان داد که با رشد 260 درصدی سایر درآمد‌های غیرعملیاتی توانسته است سود خالص خود را 68 درصد به نسبت سال مالی قبل از آن افزایش دهد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) نیز از خرید 32.64 درصد از سهام شرکت توکا ریل رونمایی کرد. بانک شهر نیز در افشای اطلاعات خود عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده 51 رقبه از املاک مازاد خود را افشا کرد. دسینا در اطلاعیه دیگری نیز از افزایش نرخ فروش 6 قلم از محصولاتش پرده برداری کرد.

بانک سامان نیز در اطلاعیه‌ای، عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده عمومی املاک خود را افشا کرد. شرکت لابراتوار‌های درازک (درازک) نیز در گزارش فروش ماهانه خود 145.5 میلیارد تومان فروش برای اردیبهشت ماه خود به ثبت رساند.

بانک تجارت اعلام کرد: سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را به مزایده می گذارد.

شرکت صنایع ارتباطی آوا از انعقاد قرارداد فروش محصولات و خدمات ارتباطی به مبلغ 18 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت صنایع ریخته گری ایران (خریخت) در خصوص صورت های مالی شفاف سازی کرد. این شرکت عنوان کرد: افزایش سود عملیاتی در 3 ماهه منتهی به خرداد 1402 را ناشی از افزایش تناژ تولید و فروش محصولات مطرح کرده است.

تداوم زیان پارس خودرو در بهار 1402

شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک (دبالک) نیز از افزایش نرخ محصول گاباپنتین خبر داد و عنوان کرد: سقف فروش هر کیلو از محصول گاباپنتین به مبلغ یک میلیون و 550 تومان بوده که طبق ابلاغیه جدید سازمان غذا و دارو به مبلغ یک میلیون و 700 تومان افزایش یافته است.

شرکت  پارس خودرو (خپارس) در خصوص علت افزایش زیان در دوره 3 ماهه منتهی به خرداد 1402 بیان کرد: مشکلات ناشی از قیمت گذاری دستوری و توام با آن رشد نهاده های تولید از طرف تامین کنندگان مواد و قطعات از دلایل افزایش زیان این شرکت بوده است.

شرکت فولاد جهان سیرجان  با نماد فجهان نیز با رشد 218 درصدی در سود عملیاتی در سه ماهه اول سال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل همراه شده که ناشی از افزایش مقدار فروش و همچنین افزایش نرخ میانگین فروش شمش فولادی و میلگرد مطرح کرده است.

اما شرکت فرابورس ایران پیشنهاد افزایش سرمایه 25 درصدی از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها را مطرح کرده است.