به گزارش اکوایران،  شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران نیز از افزایش نرخ محصولات خود خبر داد و اظهار کرد: تعداد 4 قلم از محصولات این شرکت مشمول افزایش قیمت به طور میانگین معادل 9% شده که سهم فروش این محصولات، معادل 69 % سبد فروش سال جاری این شرکت را تشکیل می‌دهد .

 بانک آینده با معاونت وزارت امور اقتصاد و دارایی مکاتبه‌ای انجام داد و خواستار اقدامات لازم جهت برگزاری مجامع عمومی بانک در خصوص تصویب صورت‌های مالی بانک، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و... شد.

شرکت خمیرمایه رضوی (غمایه) نیز بیان کرد: عملیات اورهال شرکت به اتمام رسیده و راه‌اندازی واحد تولید شرکت (با یک روز تعجیل) از روز شنبه 28 مرداد 1402 آغاز شده است.

 اما شرکت الحاوی (دحاوی) نیز پیرو حواشی و تعطیلی کارخانه از توقف کامل کلیه فعالیت‌های شرکت خبر داده است.

 شرکت کارخانجات تولیدی پلاستی ران (پلاسک) در نظر دارد یک دستگاه ماشین‌آلات کروپ کاتکس مدل Kbs 61-2/60 E 80125 ساخت کشور آلمان مدل سال 2003 را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند.

 شرکت ریل سیر کوثر (حسیر) اعلام کرد: در خصوص شفاف‌سازی افزایش حجم معاملات در تاریخ‌های 22 و 23 و 24 مرداد احتمال می‌رود این افزایش ناشی از بهبود وضعیت عملیاتی شرکت نسبت به سنوات گذشته و همچنین پیشرفت مراحل مربوط به عرضه‌ی اولیه‌ی سهام شرکت پرتو بار فرابر خلیج‌فارس که در زمان مناسب اطلاعات آن کدال خواهد شد، بوده باشد.

 شرکت پتروشیمی آبادان با نماد شپترو نیز در خصوص برنامه‌های خود جهت خروج از ماده 141 قانون تجارت شفاف‌سازی کرد. این شرکت عنوان کرد: برای خروج از ماده 141 قانون تجارت اقداماتی از جمله اورهال کلی مجتمع پس از 6 سال، انتقال کارخانه شرکت پولیکا نوین از ساوه به محل کارخانه، طرح تولید پی‌وی‌سی مدیکال گرید و انجام افزایش سرمایه در دستور برنامه خود قرار داده است.

 شرکت فرآورده‌های غذائی و قند تربت‌جام (قجام) عنوان کرد: تعداد 19 دستگاه تراکتور فرسوده را به همراه برخی ادوات کشاورزی ضایعاتی به برنده مزایده واگذار نموده است.

 اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای زقیام و لکما سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی عادی و فوق‌العاده دعوت کردند.