به گزارش اکوایران، شرکت پتروشیمی غدیر برنامه زمانبندی تعمیرات شرکت را اعلام کرد. این شرکت عنوان کرد جهت تداوم تولید پایدار محصول، نیاز به انجام تعمیرات از پیش تعیین شده از تاریخ 12 آذر 1402 به مدت 7 روز در بخش هایی از واحدهای UT و VCM و PVC دارد. در این راستا با توجه به انبارش مناسب VCM در ماه های گذشته، این موضوع خللی در روند تولید محصول PVC ایجاد نمی نماید.

شرکت  سرمایه گذاری مس سرچشمه اعلام کرد 20 میلیون سهم از  سهام پتروشیمی بعثت کردستان را به فروش می رساند.

 شرکت پتروشیمی زاگرس بیان کرد شرکت مبین انرژی خلیج فارس براساس قبض شرکت ملی گاز نرخ گاز طبیعی خوراک از فروردین تا 15شهریورماه سال 1402 به مبلغ 7000 تومان افزایش یافته است که بر خلاف نرخ های اعلامی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بوده. این شرکت از طریق انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی نسبت به پیگیری های لازم در جهت اصلاح نرخ ها اقدام خواهد کرد.

شرکت روزدارو افزایش نرخ فروش 17 قلم محصولات شرکت شامل دارو ومکمل طبق مجوز سازمان غذا و دارو جهت پوشش هزینه های تولید با توجه به افزایش بهای مواد اولیه و هزینه های تبدیل  خبر داد.

اما شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) از انتقال 5% از سهام شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس به شرکت سنگ آهن گهر زمین خبر داد.

همچنین شرکت سنگ آهن گهر زمین از خرید 7 میلیارد سهم معادل 5% سهام شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس صحبت کرده است.

شرکت فولاد افزا سپاهان نیز از افزایش نرخ فروش دولومیت کلسینه (پخته بیرونی) خبر داد.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد در مناقصه  تامین نیروی انسانی ثابت و تامین نیروی انسانی ساده موردی جهت ارائه خدمات مورد نیاز در کارخانه سیمان کنگان شرکت کرد.

اما شرکت تامین سرمایه کیمیا اعلام کرد مجوز موافقت اصولی با تاسیس صندوق سرمایه گذاری "سهامی" را دریافت کرده است.