به گزارش اکوایران، شرکت بورس اوراق بهادار تهران بیان کرد افزایش سود عملیاتی در صورتهای مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریور 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از افزایش حجم و ارزش معاملات بوده است.

صنایع فولاد آلیاژی یزد با نماد فولای بیان کرد افزایش 57 درصدی سود خالص نسبت به دوره مشابه سال گذشته ناشی از درآمد های غیر عملیاتی بوده است.

سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات کنفرانس اطلاع رسانی برگزار کرد و به   در خصوص برنامه برای افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها، برنامه های عرضه اولیه، توضیح تغییرات سود، و برنامه سرمایه گذاری و ... پاسخ داد.

شرکت بنیان دیزل (خبنیان) از انعقاد قرارداد با  شرکت حمل و نقل پرچم بار با موضوع فروش 9 دستگاه شاسی کمپرسی 10 چرخ 2840 خبر داد.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپکیش) از انعقاد قرارداد فروش 30,000 دستگاه کارتخوان ثابت مربوط به مناقصه شرکت به پرداخت ملت خبر داد.

بانک گردشگری به دلیل عدم وجود متقاضی از مزایده واگذاری بخشی از سرمایه گذاری های خود نتیجه نگرفت.

شرکت  معدنی و صنعتی چادرملو عنوان کرد کنفرانس پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران  از طریق سامانه دیما شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برگزار می شود.

همچنین این شرکت  بیان کرد با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 19250 میلیارد تومان به‌مبلغ 27150 میلیارد تومان ، تعداد 78 میلیارد سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی و انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد 376 میلیون سهم 1000 ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه می شود.

شرکت  مخابرات ایران اعلام کرد  صورت مالی شرکت شسکام به دلیل مشکل فنی در سامانه کدال منتشر نشده است و با شماره تیکت cdlf2749 در تاربخ 17 آبان 1402 ثبت شدو تا این تاریخ مرتفع نگردیده است.

بانک تجارت املاک و مستغلات، کارخانجات و ماشین آلات غیر ضرور خود را به مزایده می گذارد.

شرکت نیان الکترونیک از شرکت در مناقصه شرکت نقش اول کیفیت به تعداد 7200 عدد باتری 12 ولت 200 آمپر  و مناقصه شرکت ارتباطات سیار به تعداد 20،000 عدد باتری 12 ولت 200 آمپر شرکت می کند.

بانک دی بیان کرد در اجرای برنامه‌ تحول بانک دی و مجوز واگذاری سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند (سهامی عام) با شرایط اخذ 5 تا 10 درصد نقد و الباقی در قالب عقد تسهیلات با اقساط بلند مدت 10 ساله سهام نیروگاه برق دماوند توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری ارزیابی شده است.

اما هیأت مدیره شرکت فنر سازی خاور افزایش سرمایه 116 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.