به گزارش اکوایران، نزدیک به 50 روز است که انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران برگزار شده، ولی هنوز مشخص نیست که رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور می‌تواند بر مسند این اتاق بماند یا در نهایت باید از این سمت کناره‌گیری کند.

البته اخیرا حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد: «اگر مراجع قانونی و قضائی اعلام کنند، حضور من در مسند ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران غیرقانونی است، در کناره‌گیری درنگ نخواهم کرد.»

او پیش‌تر نیز گفته بود که در مورد تشکیل نشست شورای عالی نظارت، نگرانی ندارد؛ شورایی که قرار بود درمورد وضعیت انتخابات و ریاست حسین سلاح ورزی 7 مرداد تصمیم‌گیری کند اما آن جلسه برگزار نشد و شب قبل از جلسه اعلام شد که نشست شورا برگزار نمی‌شود.

فردای آن روز، زمان جدید برگزاری جلسه اعلام شد و قرار بود روز دوشنبه 9 مرداد شورا در مورد ایرادات مطرح شده در مورد انتخابات هیات رئیسه اتاق تصمیم‌گیری کند، اما آن جلسه هم لغو شد. تنها چند ساعت مانده به برگزاری آن جلسه و بدون توضیح خاصی، برگزاری جلسه مورد اشاره منتفی و سپس اعلام شد که روز شنبه 14 مرداد این شورا تشکیل جلسه خواهد داد.

آنطور که اعلام شده، قرار است این جلسه ساعت 20:00 امشب (14 مرداد) برگزار شود و باید دید بعد از دو بار تعویق، این‌بار این جلسه برگزار خواهد شد یا خیر.