اعلام قیمت یک میلیارد و 750 هزار تومانی برای تیگو 8 پرو حواشی زیادی برای مدیران خودرو به دنبال داشت. بعد از اینکه بخش نامه فروش این خودرو منتشر شد واکنش ها به قیمت این خودرو تا جایی پیش رفت که برخی از رسانه ها میان قیمت تیگو 8 پرو با خودروهای هم قیمت در فضای بین المللی به مقایسه پرداختند.

حال به گزارش تسنیم، سازمان حمایت اعلام کرد به دلیل عدم شفافیت در نحوه محاسبات قیمت تیگو ۸ پرو فروش و تحویل آن ممنوع است.

به نظر می رسد سازمان حمایت مصرف کنندگان و ‌تولیدکنندگان به دنبال انتقادات مطرح شده درباره قیمت این خودرو فروش و تحویل آن را متوقف کرد.

در این راستا سازمان حمایت مصرف کنندگان و ‌تولیدکنندگان طی نامه ای به مدیران شرکت مدیران خودرو اعلام کرد حق فروش تیگو 8 پرو را ندارد.

در نامه رئیس سازمان حمایت به شرکت مدیران خودرو آمده است در ارتباط با ارائه اسناد و مدارک مرتبط با نحوه تعیین قیمت خودروی تیگو 8 پرو و نظر به اینکه حسب بررسی های اولیه انجام شده ، تعیین قیمت صورت گرفته فاقد توجیهات محاسبات است و باید تمامی اطلاعات فروش صادره از سوی شرکت اصلی و نمایندگی های فروش حذف و از هرگونه فروش و ایجاد تعهد و تحویل خودروی تیگو8 پرو با قیمت اعلامی آن شرکت خودداری شود.

همچنین شرکت صنایع خودروسازی مدیران باید هرچه سریعتر اسناد و مدارک مرتبط با نحوه تعیین قیمت این خودرو را به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارائه دهد.