بهمن موتور در جدیدترین طرح فروش خود از عرضه دو تیپ خودروی فیدلیتی به صورت پیش فروش خبر داد. این در حالیست که پیش تر قرار بود بهمن موتور چهارشنبه گذشته در طرح فروش فوری خود علاوه بر دو تیپ فیدلیتی، دیگر محصول SUV خود یعنی دیگنیتی را نیز عرضه کند اما به دلیل تغیییر زمان عید فطر و تعطیلی روز چهارشنبه خبر از تعویق این فروش فوری داد. در حالی که متقاضیان منتظر اعلام زمان جدید برای این فروش فوری بودند به ناگاه بهمن موتور تصمیم گرفت طرح پیش فروش دو تیپ فیدلیتی را جایگزین طرح فروش فوری خود کند. بررسی طرح های فروش بهمن موتور نشان می دهد پیش تر سه محصول SUV  این خودروساز تنها از طریق فروش فوری عرضه شدند و این اولین طرح پیش فروش بهمن موتور برای محصولات یاد شده محسوب می شود.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده این خودروساز قرار است این طرح پیش فروش روز شنبه 17 اردیبهشت ماه 1401 از ساعت 10 صبح تا ساعت 16 همان روز انجام می شود. بهمن موتوری ها تاکید کردند چنانچه ظرفیت این پیش فروش در بازه زمانی یاد شده تکمیل نشود، امکان ثبت نام در این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت برای متقاضیان وجود دارد.

آن طور که در اطلاعیه بهمن موتور آمده متقاضیان باید برای فیدلیتی تیپ 1 (5 نفره) مبلغ 390 میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت به حساب این خودروساز واریز کنند. دیگر تیپ این خودرو، یعنی تیپ 2 (7 نفره) با پیش پرداخت 399 میلیون تومان در این طرح پیش فروش حاضر است. زمان تحویل این خودروها هغته پایانی مرداد ماه 1401 اعلام شده است و متقاضیانی باید الباقی پول خودرو را بر اساس قیمت های اعلامی در زمان تحویل به حساب بهمن موتور واریز کنند. محصولات عرضه در این پیش فروش با رنگهای سفید، مشکی، قرمز روناسی، آبی اطلسی، سربی و خاکستری کهکشانی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

بهمن موتوری ها برای جدیدترین طرح فروش خود سود مشارکت 11 درصدی به صورت سالانه، جریمه تاخیر 1 درصدی به صورت ماهانه و همچنین سود انصراف 8 درصدی به صورت سالانه در نظر گرفته اند. متقاضیان علاوه بر اینکه 18 سال تمام باشند باید دارای گواهینامه رانندگی نیز باشند. شرکت کنندگان در این طرح فروش به یاد داشته باشند در صورتی که موفق به خرید خودرو در این طرح فروش شوند امکان صلح به غیر را ندارند. هر کد ملی نیز امکان خرید تنها یک خودرو را دارد.

در اطلاعیه فروش این خودروساز تاکید شده متقاضیان باید مبلغ پیش پرداخت را طی یک تراکنش به حساب بهمن موتور واریز کنند بنابراین پیش از شرکت در این طرح فروش سقف برداشت آنلاین از حساب خود را بررسی کنند.