دارندگان خودروهای لوکس از سوی سازمان امور مالیاتی کشور تهدید شدند. این سازمان در اطلاعیه صاحبان این خودروها را مخاطب قرار داد و اعلام کرد تنها یک ماه برای پرداخت مالیات خودروی در اختیار خود فرضت دارند در غیر این صورت اموال منقول و غیر منقول آنها توقیف می شود.

البته آن طور که در اخبار آمده است علاوه بر خودروهای لوکس، خانه های لوکس نیز مشمول این اخطار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

این سازمان در اطلاعیه‌ خود تأکید کرد: خودروهای با مجموع ارزش بیش از ۱۰میلیارد ریال که برای آنها برگ اجرایی پرداخت مالیات صادر شده است باید در بازه زمانی تعیین شده نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: پیرو اعلام مالیات مالکان خودروهای با مجموع ارزش بیش از 10میلیارد ریال در اجرای حکم بند (ش) تبصره (6) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، برگ اجرایی وصول مالیات مذکور برای مالکان خودروهای یادشده که تاکنون نسبت به پرداخت مالیات متعلق اقدام نکرده‌اند صادر و از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به‌نشانی my.tax.gov.ir به آنها ابلاغ و از طریق پیامک نیز اطلاع‌رسانی شده است؛ لذا این اشخاص حداکثر یک ماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه مذکور نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند، در غیر این صورت از طریق عملیات اجرایی و توقیف و بازداشت اموال اعم از منقول و غیرمنقول نسبت به وصول مالیات و ده درصد آن به‌عنوان هزینه اقدام خواهد شد.

البته سازمان امور مالیاتی برای ان دسته از مودیان معترض نیز راه اعتراض را باز گذاشته و اعلام کرده مودیان معترض می توانند در سامانه مذکور با ثبت "عدم‌پذیرش " مراتب اعتراض خود را اعلام کنند تا به اعتراض آنها رسیدگی شود.