ایران‌خودرو طی اطلاعیه خبر توقف تولید پژو 207 دو رنگ را تکذیب کرد.  آن طور که در اطلاعیه این خودروساز آمده در پی انتشار برخی اخبار کذب و نادرست در شبکه های اجتماعی مبنی بر توقف تولید محصول ۲۰۷ دو رنگ، تاکید می‌شود این خودرو براساس تقاضای مشتریان در حال تولید بوده و توقفی در خطوط تولید آن صورت نگرفته است.

آبی های جاده مخصوص تاکید کردند بیآبی های

بر همین اساس از مشتریان تقاضا می‌شود، اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با محصولات ایران‌خودرو را صرفا از کانال‌های اطلاع رسانی این شرکت از جمله سایت خبری ایکوپرس و کانال‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی داخلی دنبال کنند و به شایعات از منابع نامعتبر توجه نکنند.

پژو 207 دو رنگ مهمان تازه سبد محصولاتی ایران خودرو محسوب می شود که امسال به محصولات این خودروساز اضافه شده است. این خودرو در دومین فروش ایران خودرو از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو حضور داشت. در این مرحله از فروش خودرو در مجموع حدود هزار و 125 دستگاه پژو 207 دو رنگ با گیربکس اتوماتیک عرضه شد. آبی های جاده مخصوص هزار دستگاه ازا ین خودرو را در فروش فوق العاده در دسترس متقاضیان قرار دادند و 125 دستگاه باقی مانده را نیز در طرح پیش فروش خود عرضه کردند.

اما چه تعداد متقاضی برای خرید این خودرو به خط شدند؟ بر اساس اعلام ایران خودرویی ها در مجموع حدود 700 هزار و 700 نفر برای خرید این محصول جدید در دومین فروش خودرو نام نویسی کردند. سهم فروش فوق العاده حدود 620 هزار و 400 نفر بود و باقی متقاضیان در قرعه کشی برای پیش فروش این خودرو مشارکت کردند.