ایران خودرو اولین طرح فروش خود را بعد از حذف سامانه یکپارچ تخصیص خودرو از امروز (12 مهرماه 1401)  برگزار کرد. این طرح فروش تا 4 روز ادامه دارد و متقاضیان می توانند در قالب فروش فوق العاده و پیش فروش در این طرح فروش مشارکت کنند. بعد از اتمام زمان ثبت نام زمان قرعه کشی توسط ایران خودرو با اعلام قبلی برگزار خواهد شد.

آبی های جاده مخصوص در فروش فوق العاده چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا با گیربکس دستی و 6 سرعته و موتور توربو شارژ و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک را در دسترس متقاضیان قرار داده اند.

براساس اعلام خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص سمند سورن پلاس که به تازگی به عنوان جایگزین سمند معمولی و پژو 405 از سوی این خودروساز معرفی شده با قیمتی حول و حوش 261 میلیون و 400 هزار تومان با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری متال و آبی کبود در این فروش فوق العاده حاضر است.

پژو پارس سال نیز با قیمتی حدود 165 میلیون و 862 هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد. ایران خودرویی ها این خودروی پرطرفدار را در سه رنگ خاکستری، مشکی و سفید عرضه کردند. دنا با گیربکس دستی و 6 سرعته و موتور توربو شارژ با قیمت حوالی 360 میلیون و 700 هزار تومان در اولین فروش فوق العاده بعد از خداحافظی با سامانه یکپارچه قابل خریداری است. این خودرو نیز با سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری در این فروش در تیررس انتخاب متقاضیان است.  دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز با قیمتی حول و حوش 398 میلیون و 400 هزار تومان با چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای قابل خریداری است.

آبی های جاده مخصوص پنج محصول را نیز در طرح پیش فروش خود عرضه کردند تارا با گیربکس دستی و تارا با گیربکس اتوماتیک با رنگهای آبی رویال، آبی کبود، خاکستری، آبی آبنوس و نقره ای با پیش پرداختی هایی حدود 118 میلیون و 166 میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار دارند. دنا با گیربکس دستی و 6 سرعته و موتور توربو شارژ با پیش پرداخت قیمت حوالی 144 میلیون و 500 هزار تومان در اولین  پیش فروش بعد از خداحافظی با سامانه یکپارچه قابل خریداری است. این خودرو نیز با سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری در این فروش در تیررس انتخاب متقاضیان است. متقاضیان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز باید حول و حوش 159 میلیون و 500 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت برای در اختیار گرفتن این خودرو پرداخت کنند. این خودروی اتوماتیک با چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای قابل خریداری است.

رانا پلاس نیز با پیش پرداخت 86 میلیون تومان و پنج رنگ گیلاسی، سفید، خاکستری، نقره ای و مشکی در این فروش حاضر است.

فراموش نکنیم ایران خودرو طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین اسقاط خودروهای فرسوده را در این دور از فروش خود در برنامه دارد.