ایران خودرو محصول مونتاژی خود یعنی هایما S7 پلاس را بدون برگزاری قرعه کشی به مادران دارای دو فرزند و بیشتر می فروشد. این طرح فروش بدون قرعه کشی را باید در راستای راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست. این نحوی فروش خودرو در حالی در دستور کار قرار گرفته است که به نظر می رسد ایران خودرویی ها با توجه به امکان از سرگیری واردات خودرو به دنبال این هستند تا برای محصول مونتاژی خود به نوعی بازاریابی کرده و تا پیش از آغاز رقابت میان هایما S7 با دیگر محصولات مونتاژی و وارداتی بتوانند تا حد امکان این محصول خود را بفروش برسانند.

هایما S7 پلاس در این فروش ویژه با رنگ های سفید و مشکی حاضر است و براساس اعلام ایران خودرویی ها قیمت آن نیز حدود 842 میلیون تومان برآورد شده است. موعد تحویل خودروهای عرضه شده درا ین طرح فروش 30 روزه کاری در نظر گرفته شده است.

نکته قابل توجه درباره این عرضه ایران‌خودرو این است که خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص همزمان با عرضه خودرو این محصول مونتاژی چینی خود در بورس کالا، از امروز (یکشنبه 8 آبان ماه) طرح فروش هایما  S7  پلاس را بدون قرعه‌کشی را برای مادران دارای دو فرزند اجرا می‌کند.

مادران واجد شرایط می توانند از امروز تا حداکثر 8 بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. آبی های جاده مخصوص برای این طرح فروش خاص خود یک بازه زمانی سه ماه را در نظر گرفته اند.  

الیته مادران واجد شرایط نباید فراموش کنند که چنانچه در طرح های فروش پیشین اقدام به ثبت نام و دریافت خودرو کرده اند دیگر نمی توانند در این طرح فروش شرکت کنند اما چنانچه در طرح های فروش پیشین ایران خودرو ثبت نام کرده و نام نویسی نیز کرده اند اما پولی به حساب ایران خودرو واریز نکرده و خودروی نیز دریافت نکرده اند می توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

ایران خودرویی ها در این طرح فروش با همکاری شبکه بانکی کشور امکان واریز وجه خودرو را طی یک تراکنش فراهم کرده اند بنابراین متقاضیان می توانند در پایان فرآیند ثبت‌نام، جهت پرداخت وجه خودرو، به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شده و اقدام به واریز وجه کند. این خودروساز تاکید کرده واریز وجه تنها به صورت اینترنتی بوده و به وجوه واریزی از طرق غیر از درگاه پرداخت، ترتیب اثری داده نخواهد شد. البته به رغم هماهنگی های لازم برای پرداخت کل مباغ در یک تراکنش ایران خودرویی ها به متقاضیان پیشنهاد می کنندپیش از ثبت نام  احتمال محدودیت سقف پرداخت در کارت‌های بانکی خود را بررسی و از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنند. همچنین این خودروساز تاکید کرده شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

طبق روال پیشین فروش های ایران خودرو به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد. آبی های جاده مخصوص در بخش نامه فروش خود اعلام کرده اند سند خودروهای واگذار شده در رهن شرکت نخواهند بود.

خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص اطلاعات مادران متقاضی را برای راستی آزمایی به سازمان ثبت احوال ارسال می کند در صورتی که سازمان یاد شده عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم را تایید کند، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت 20 روز کاری مسترد می‌شود.